فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: داشتن روحیه جهادی، تلاش بی‌وقفه و ایثارگری از ویژگی‌های بارز کارکنان یگان ویژه در ماموریت اربعین حسینی (ع) است.

سردار حسن کرمی با حضور در مرز چذابه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمامی فرماندهان و کارکنان یگان‌های ویژه پاسداران که در ماموریت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) ایفای نقش می‌کنند، اظهار کرد: خدمات شبانه روزی کارکنان به زائران عامل مهمی در موفقیت پلیس برای اجرای ماموریت‌ها است و کارکنان یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با برپایی قرارگاه فرهنگی پنج تن آل عبا (ع) خدمات شایسته‌ای از قبیل؛ ایستگاه‌های صلواتی، تامین غذا، تعمیرگاه سیار، آرایشگاه، خیاطی، خدامت درمانی و ایستگاه سلامت، استراحتگاه، پذیرایی و. به زائران گرامی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌دهد.

وی افزود: کارکنان با توجه به آموزش‌های علمی و بصیرتی در برخورد با زائران از سعه صدر و آستانه تحمل بالایی برخوردار هستند و پیش‌بینی مقررات خاص امنیتی با ایجاد حلقه‌های کنترلی در شأن و منزلت زائران حضرت اباعبدالله در برنامه کاری پلیس ویژه قرار گرفته است و هماهنگی‌های لازم با سایر نهاد‌ها و ادارات ذیربط انجام شده تا خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه جمعی از کارکنان ولایی و زحمت کش در قالب گروه‌های جهادی با همت و پشتکاری وصف ناشدنی در حال فراهم کردن و تسهیل در امر تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند که امیدواریم همه زحمات و تلاش‌های این عزیزان مورد قبول درگاه حق تعالی و اهل بیت (ع) قرار گیرد، خاطرنشان کرد: عنصر تجربه در صورتی که همراه با خلاقیت و تخصص باشد و از آن بهره مندی درست و بجایی صورت گیرد، باعث بهتر شدن ماموریت‌های پلیس در آینده و ابعاد مختلف می‌شود و یکی از دلایل مهم بهتر شدن ماموریت اربعین حسینی (ع) در یگان‌های ویژه فراجا استفاده از تجربیات موفق از سال‌های گذشته است.

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا، گفت: داشتن روحیه جهادی، تلاش بی‌وقفه و ایثارگری از ویژگی‌های بارز بارز کارکنان یگان ویژه در ماموریت اربعین حسینی (ع) است.

ارشدترین مقام انتظامی در یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در پایان با بیان اینکه امنیت و آرامش زائران اولویت پلیس ویژه در پیاده روی اربعین حسینی (ع) است، تصریح کرد: مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) یک رزمایش عبادی، سیاسی و اعتقادی است، بنابر این زائری و خدمت به زائران امام حسین (ع) یک مدال افتخار است چرا که این امام هُمام به زائران خود در روز قیامت نگاه ویژه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار