مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سیرجان با حضور مسئولان بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آن ها اتخاذ شد.

 با حضور مدیر مخابرات منطقه کرمان، فرماندار سیرجان، مدیران مخابرات استان، نمایندگان اپراتور‌های فعال در شهرستان، بخشداران و نماینده دستگاه‌های مرتبط به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان برگزار و تصمیمات لازم به منظور رفع این مشکلات اتخاذ شد.

فرماندار سیرجان در این نشست با اشاره به اینکه مشکلات آنتن دهی و پوشش نامناسب اپراتور‌ها در برخی از نقاط شهری و روستایی به یکی از دغدغه‌ها و مشکلات عمده تبدیل شده است، انجام این مهم را گامی مهم در راستای توسعه پایدار و گسترش خدمات دهی به شهروندان دانست.

علی یعقوبی پور افزود: در راستای پاسخ به درخواست شهروندان و رفع مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت، با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده و همراهی مدیرعامل مخابرات استان و نمایندگان اپراتورها، مجوز نصب چندین سایت جدید اخذ شده است و برخی از مشکلات نصب دکل‌ها از جمله نبود برق و زمین نیز در این جلسه پیگیری و مرتفع شد.

فرماندار سیرجان تصریح کرد: سنجش یابی و پایش نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان و همچنین در نقاط مختلف شهر سیرجان و روستا‌ها نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مقرر شد که کلیه اپراتور‌ها نسبت به احداث و ارتقای دکل‌های مخابراتی در اسرع وقت اقدام کنند.

در پایان این نشست، نمایندگان اپراتور‌ها از نقاط کور آنتن‌دهی و اینترنت نقاط مختلف شهر سیرجان و روستا‌ها بازدید کردند تا پس از شناسایی، نسبت به تقویت و بهینه‌سازی آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار