ترامپ، رقیب دموکرات خود را متهم کرد که ابتکارات سیاسی او، به ویژه ایده لغو مالیات انعام برای کارگران بخش خدمات را به سرقت برده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و رقیب انتخاباتی خود در سال ۲۰۲۴، را به کپی برداری از سیاست‌های خود متهم کرد. هریس گفته بود در صورت انتخاب شدن، مالیات بر انعام کارگران خدماتی را لغو خواهد کرد، سیاستی که ترامپ از ژوئن از آن حمایت کرده است.

او گفت: کامالا هریس از سیاست «بدون مالیات بر انعام» من کپی کرده است. تفاوت این است که او برای اهداف سیاسی آن را اجرا نمی‌کند، فقط به آن نیاز دارد. این ایده ترامپ بود، او ایده‌های خودش را ندارد، او فقط می‌تواند آنها را از من بدزدد.

روز شنبه، هریس در تجمعی در لاس وگاس (نوادا) در خصوص لغو مالیات بر انعام در این کشور سخنرانی کرد. علاوه بر این، او قول داد اقداماتی را برای کاهش قیمت‌ها در ایالات متحده انجام دهد.

ترامپ بار‌ها خواستار لغو مالیات بر انعام شده است.

انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در تاریخ ۵ نوامبر برگزار خواهد شد. فرض بر این بود که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا نماینده حزب دموکرات خواهد شد، اما پس از سخنرانی فاجعه بار وی در مناظره ژوئن با ترامپ، از رقابت‌ها کناره گیری کرد.. در ۲۱ ژوئیه، او تصمیم گرفت از رقابت کناره گیری کند و از نامزدی هریس برای بالاترین پست ایالتی حمایت کرد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار