استاندار سمنان گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان در دولت سیزدهم ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیشبرد برنامه‌ها و تکمیل بخش‌های عمرانی و فرهنگی دریافت کرد.

هاشمی  در چهل و یکمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: جانمایی مناسب و وجود پارک‌ موزه دفاع مقدس استان در مسیر زائران و مسافران اثر تبلیغی مناسب برای مخاطبان و بازدیدکنندگان دارد.

وی بر هم‌افزایی سازنده و ارتباط فراگیر مرکز فرهنگی و پارک‌موزه دفاع مقدس استان با نهادها، ازمانها و اقشار را موجب گسترش بیش از پیش فرهنگ والای ایثار و دفاع مقدس دانست و ادامه داد: طی چند ماه گذشته تولیدات ارزشمند و قابل توجهی در بحث انتشار آثار مکتوب دفاع مقدس و تولید محتوای الکترونیکی در پارک موزه دفاع مقدس استان محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه کشور با گذشت زمان و گذر تاریخ بیش از پیش به روحیه ایثار و شهادت نیاز دارد، افزود: تعامل ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان نقش بسزایی در آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای انقلاب دارد و سبب‌ساز تولید و انتشار پایان‌نامه‌های دانشجویی در موضوع دفاع مقدس و تولید آثار فاخر در این حوزه می‌شود.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار