مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولیدی این استان برطرف می شود.

هاشم علایی گفت: دانش و فناوری یکی از الزامات مهم توسعه صنعت است که با باروری و به‌کارگیری طرح و ایده‌های فنآورانه زمینه‌های رشد و شکوفایی بیش از پیش بخش صنعت استان را فراهم خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: با فعالیت‌های پژوهشی به راحتی می‌توان فرآیند فناوری در صنعت را نهادینه کرد و با بهینه کردن سرمایه‌گذاری‌ها، زمینه‌های اقتصاد صنعتی و دانش محور را در کشور فراهم کرد.
او امسال از شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه ۶ واحد تولیدی خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدید‌ها و کلینیک‌های کسب و کار، فرصت بهره‌مندی واحد‌های تولیدی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و سایر حمایت‌ها را به منظور افزایش دانش و تکنولوژی آنها فراهم کرده است.
علایی بیان کرد: واحد‌های تولیدی فعال برای بقا در دنیای رقابت امروز مجبور به ارتقای فناوری و تکنولوژی خود هستند که در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته‌بندی نیاز‌ها و مسائل فناورانه واحد‌های تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل حمایت‌های این شرکت از واحد‌های تولیدی را در راستای توانمندسازی آنان و ارتقا تولید و اشتغال برشمرد و گفت: در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم و با حمایت از واحد‌های تولیدی، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون صنعت استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.