آشوری گفت : این درحالی است که امسال قطع برق چاهها و تاسیسات آب استان البرز نسبت به سال گذشته هفت برابر شده است.
وی بیان کرد: تعداد تماس های مشترکان با واحد مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا البرز (مرکز ۱۲۲) از فروردین تا ۲۱ مردادماه جاری ۷۵ هزار و ۸۸مورد ثبت شده که این تعداد در مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۸ هزار و ۴۲۳ مورد بوده است.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته طرح های فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار ، پپیشگیری از قطع یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق شده است .
آشوری ادامه داد : امسال کاهش شکایات مردمی در حالی است که به رغم ورود موج گرمای جهانی به منطقه و ناترازی تولید برق، شاهد حوادث جریان برق چاه های سطح استان هستیم.
وی گفت: درصدد هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکان در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.