معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: امسال ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی به شهرداری‌های این استان اختصاص یافت

حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در گردهمایی شهرداران و ذی‌حسابان شهرداری‌های استان سمنان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

وی افزود: سال گذشته هزار و ۱۴۶ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی به شهرداری‌های استان سمنان اختصاص یافته بود که تلاش می‌کنیم امسال هم این میزان اعتبارات به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: شهرداران طیف گسترده‌ای از خدمات را در دستور کار خود دارند و مکانیزم مالی شهرداری با هیچ کدام از ادارات قابل‌مقایسه نیست؛ بنابراین در انجام امور، سخت‌گیری‌ها و حساسیت‌های بالایی را متحمل می‌شوند.

حمیدی تصریح کرد: تمام شهروندان حق نظارت بر شهرداری‌ها را دارند؛ زیرا منابع مالی شهرداری‌ها از مردم گرفته می‌شود و شهروندان از شوراها می‌خواهند که بر عملکرد شهرداران نظارت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار