نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: استفاده از نیرو‌های توانمند سیستان و بلوچستان در پست‌های ملی را درخواست داریم و این مورد را از رئیس جمهور انتظار داریم که به طور ویژه ببینند.

آیت‌الله مصطفی محامی در جلسه شورای اداری چابهار اظهار کرد: مردم از مسوولان انتظار حل مشکلات را دارند و این را دولت‌ها باید مدنظر داشته باشند تا با انجام کار‌ها حال مردم را خوب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم از برکات نظام بهره‌مند شوند، افزود: هر کار و فعالیتی جدا از دادن آمار و رشد شاخص ها، برای مردم رضایتمندی داشته باشد و مردم آن کار را لمس کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر انجام کار‌های خیر توسط مسوولان و قشر‌های مختلف مردم تاکید کرد و گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم کوتاه است و از لحظات اندک مسوولیت‌ها قدر بدانیم و حداکثر استفاده را بکنیم.

استفاده از نیرو‌های توانمند سیستان و بلوچستان در پست‌های ملی مهمترین مطالبه است

وی با قدردانی از تلاش مسوولان در دوران خدمت و پذیرایی از زائران امام حسین (ع)، گفت: پروژه‌ها پیوست مربوط به شهرستان را داشته باشند تا مردم بیشتر از نعمات آنها بهره‌مند شوند.

آیت الله محامی با قدردانی از تلاش‌های دولت آیت الله رئیسی در خدمت رسانی و انجام طرح‌های مختلف، خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان به پایتخت وحدت مشهور است و این به انسجام ملی منجر شود و همه ما عاقبت بخیر شوییم.

استفاده از نیرو‌های توانمند سیستان و بلوچستان در پست‌های ملی مهمترین مطالبه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار