رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: جلسه ساماندهی سواحل با موضوع طرح پیشگیری از غرق شدگی در سواحل شهرستان گتوند برگزار گردید.

مهدی تواناپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: این جلسه با هدف هماهنگی بین دستگاهی، جهت رفع مشکلات پیش رو و ایجاد تمهیدات لازم به منظور تولید برنامه های مختلف در حوزه های زیر ساختی، افزایش تجهیزات با رویکرد برنامه های متنوع فرهنگی و هنری جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به ساحل در ایام مختلف برگزار گردید.

 طالبوند رئیس هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان گتوند گفت: با توجه به پاکسازی حریم رودخانه کارون جنب پل دکتر قیصر امین پور لزوم ایجاد زیرساخت های مختلف جهت انواع خدمات تفریحی و گردشگری فراهم شده است، که با ایجاد اسکله و پایگاه نجات غریق و ساخت شناگاه در این مکان می توانیم به ارتقا نشاط اجتماعی و جذب گردشگر به این شهرستان گام موفقی برداریم.

 این جلسه با حضور معاونت سیاسی، اجتماعی فرماندار اعضا ستاد ساماندهی سواحل، شهرداران شهرهای گتوند و ترکالکی رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هلال احمر، رئیس سدتنظیمی گتوند و نماینده طرح آبیاری کارون برگزار گردید.

برچسب ها: سواحل ، غرق شدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لر بختیاری
۱۲:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
شهری که رودخانه از وسط می گذرد یا از کنارش باید سواحل آن به زیباترین شکل ممکن ساخته شود جدای از آن به جذب گردشگر برای آن شهر نیز کمک کننده است