در این ویدیو مشاهده میکنید که یک راننده کامیون در برابر مزاحمت جنونآمیز یک سواری پژو پارس واکنشی خطرناک نشان داد.
راننده خودرو سواری پژو برای راننده کامیون در جاده ایجاد مزاحمت کرد، اما در ادامه یک راننده کامیون دیگر، با نزدیک شدن به این خودروی مزاحم، راننده را ترساند.
ببین کامیون چیکار کرده که اعصاب سواری رو به هم ریخته. از این راننده های کامیون بیشعور در جاده ها زیاد پیدا میشه. میان لاین سبقت و دیگه جای خودشون بر نمیگردن.
آقایون ،مسئولین شهرها خواهشا این اتوبان ها را رسیدگی کرده و آسفالت خوب بریزید و سپس آنها را استادارد خط کشی نمایید ،بجای ساخت میادین و بلوارهای پت و پهن که ادم توشون گم میشه که هزینه زیادی را برای حفظ،و نگهداری مطلبد به این جاده خای بیرون شهرتان برسید
پیمانکاران فامیل آسفالت بد میریزن تا دوباره ب ترمیم و آسفالت نیاز داشته باشه
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
برای صدور و تمدید گواهینامه رانندگی صلاحیت روانی فرد یکی از شاخص های مهم صدور گواهینامه در همه دنیا است که متاسفانه در کشور ما چندان جدی گرفته نمی شود.بسیار از افراد دارای گواهینامه در کشور ما فاقد صلاحیت داشتن گواهینامه به دلایل روحی و روانی هستند.
رانندگی شغل بسیار سخت و پرتنشی است به همین خاطر بایستی هوای همدیگر را در جاده ها داشته باشند سبک و سنگین هم نداره
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه در این موارد رانندگان وسایل سنگین مقصرند.خیلی از آنها لاین سبقت جاده ها را می گیرند و به دیگر رانندگان خصوصا سواریها راه نمیدهند.پلیس در این امر خطرناک باید ورود جدی داشته باشد.که وسایل سنگین چه جاده خراب باشد یا نباشد در لاین خود حرکت کرده و لاین سبقت را به انحصار نگیرند مگر در موارد سبقت مجاز و باز نبودن لاین اختصاصی آنها
کار سواری بسیار پراشتباه و خطرناک بود دلیلی وجود ندارد که سواری با هر سرعت دلبخواهی بخواد رانندگی کنه بعد انتظار داشته باشه بقیه به موقع راهشان را باز کنند براش. انتظار کنترل بیشتری بر اینجور رانندگان از طرف پلیس هست.
سلام
خواهشا یک سری به اتوبان قم کاشان و بلعکس بزنید ، متاسفانه بعضی از رانندگان ماشین های سنگین هر جوری که فکرش را کنید رانندگی میکنند ، در این فیلم هم مشاهده کردید راننده تریلی و کامیون بنز ۱۰ تن تو لاین سبقت و وسط در حال تردد بودن ، در صورتی که در قانون ذکر شده که خودرو سنگین باید در خط کند رو اتوبان تردد کند و در صورت نیاز به سبقت از خط وسط استفاده نماید . جالب اینکه بنده در اتوبان قم کاشان تردد میکنم متاسفانه پلیس نظارت و برخورد لازم را ندارد.
دقیقا درست می فرمایید. متاسفانه این روش در تمام جاده های ماجاری و ساری است و بدتر از آن پلیس در این موارد خیلی کمکاری می کند. این حرکت ماشینهای سنگین اعصاب دیگر رانندگان را به هم ریخته و فاجعه آفرین است.
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
بله درست می فرمایید. بنده اتوبان تهران قم در لاین وسط حرکت می کردم. اتوبوس پشت سر من آمده بود به زور می خواست لاین عوض کنم که بدون سبقت و تغییر لاین از من جلو بزند.
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
بله در اتوبان کاشان به قم بسیار مشهود و همیشگی هست...
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
کاملآ درست می فرمایید کامیونها در اکثر موارد و اکثر اتوبانها بعداز غروب خورشید شروع به رانندگی غیر قانونی میکنند تمام خطوط اتوبان را در اختیار خود میگیرند بخصوص اتوبوسهای بین جادهای و با این نوع رانندگی باعث عصبانیت خودروهای سواری میشوند اینگونه رانندگی ها را موجب میشود خصوصاً اتوبوسهای که یک دفعه از پشت سواری با بوق شدید و نور بالا موجب ترس رانندگان میشوند
معلومه جاده دو راه هس نه سه خط
حتما راننده پرشیا خواسته سبقت بگیره غیر مجاز
موجب عصبانیت راننده کامیون شده
خواهشا یک سری به اتوبان قم کاشان و بلعکس بزنید ، متاسفانه بعضی از رانندگان ماشین های سنگین هر جوری که فکرش را کنید رانندگی میکنند ، در این فیلم هم مشاهده کردید راننده تریلی و کامیون بنز ۱۰ تن تو لاین سبقت و وسط در حال تردد بودن ، در صورتی که در قانون ذکر شده که خودرو سنگین باید در خط کند رو اتوبان تردد کند و در صورت نیاز به سبقت از خط وسط استفاده نماید . جالب اینکه بنده در اتوبان قم کاشان تردد میکنم متاسفانه پلیس نظارت و برخورد لازم را ندارد.