سهند شفق گفت: همزمان با آغاز طرح جابهجایی زائران اربعین حسینی، ادارهکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمان، برای خدمترسانی مناسب تر به زائران، نسبت به برپایی میز خدمت در پایانه مسافری آدینه کرمان اقدام کرده است.
وی هدف از برپایی میز خدمت را پاسخگویی به درخواستها و راهنمایی بهتر به زائران حسینی اعلام کرد و افزود: جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و پیشگیری از خرید و فروش غیرقانونی بلیت در روزهای اوج سفر از دیگر اهداف راه اندازی میزخدمت پایانه مسافربری آدینه کریمان بوده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمان با بیان اینکه همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین در حال خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکتها اقدام میکنند، تصریح کرد: زائران میتوانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.