شهردار شاهرود گفت: طرح تقاطع سه سطحی میدان ولایت و طرح پارکینگ طبقاتی خیابان تهران با اعتباری افزون بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال براساس پیش‌بینی‌ها تا دهه فجر ۱۴۰۳ افتتاح و بهره‌برداری می‌شود

احمدی  در حاشیه بازدید خبرنگاران از چهار طرح در حال اجرای شهرداری شاهرود گفت: طرح تقاطع سه سطحی میدان ولایت شاهرود برای نخستین بار در استان سمنان با اعتبارات شهرداری در حال اجرا است.

وی کاهش تصادف و سانحه‌ها در میدان ولایت را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: عملیات اجرایی پس از طراحی و طی مسیرهای قانونی و همچنین کسب مجوزهای لازم در اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد.

احمدی، زمان اجرای این طرح را ۲۴ ماه پیش‌بینی کرد و افزود: روز شمار برای اجرای طرح نصب شد و اکنون ساخت این مجموعه حدود ۶۷ و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار شاهرود تصریح کرد: روند اجرای طرح نشان می‌دهد طی همان زمان‌بندی پیش‌بینی شده و روز شمار تا دهه فجر این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، اجرای این طرح را موجب روان‌سازی ترافیک خواند و ابراز کرد: با اجرای طرح تقاطع سه سطحی میدان ولایت کاهش سانحه و تصادف‌هایی که خسارت جانی و مالی دارد، محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.