مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از افتتاح ۲۲ طرح آب و فاضلاب در هفته دولت ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۵۳ هزار و ۱۷۳ نفر در سطح استان از این طرح‌ها بهرمند می‌شوند.

فرهاد بختیاری‌فر  بیان کرد: یک کیلومتر خط و پست برق چاه آب شرب روستای احمدآباد شرا، خط انتقال آب از مخزن شهر بهار به روستا‌های مهدی آباد و یکن آباد و لایروبی و تجهیز و راه اندازی چاه روستای بارابند در شهرستان همدان، افتتاح می‌شود.

بختیاری‌فر تصریح کرد: افتتاح اصلاح شبکه و انشعابات الفاوت و اصلاح شبکه و انشعابات محرا در شهرستان ملایر و اجرای خط انتقال آب مجتمع حسن آباد در شهرستان رزن در دستور کار ما قرار دارد.

وی در رابطه با طرح‌های شهرستان کبودرآهنگ، مطرح کرد: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب شهر کبودرآهنگ، اصلاح شبکه توزیع و اجرای خط انتقال روستای قزلجه کوهین، حفر و تجهیز چاه روستای ازون دره، اصلاح بخشی از شبکه توزیع روستای اکنلو، قرانقودره و قراتلو در شهرستان کبودرآهنگ نیز در هفته دولت، بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به ساخت مخزن هزارمتر مکعبی روستای مالک اشتر و اجرای خط انتقال، ادامه داد: ساخت مخزن ۱۵۰ مترمکعبی روستای میرزاحصاری، مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و اجرای خطوط انتقال روستای رسول‌آباد سفلی، مخزن ۱۵۰ مترمکعبی روستای جعفرآباد، مخزن ۲۵۰ مترمکعبی از دیگر طرح‌های آماده افتتاح است.

بختیاری فر افزود: توسعه شبکه توزیع آب روستای گندجین، ساخت پنج باب مخزن به حجم ۲ هزار و ۸۰۰ متر مکعب و ۲۰ کیلومتر خط انتقال در روستا‌های مجتمع آبرسانی حسین آباد عاشوری، سیمن، زاغه، آبرومند، رباط زعفرانی، سنگ سفید و روان و ساخت ۲ باب ایستگاه پمپاژ در روستا‌های زاغه و اراضی آبرومند، از پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان بهار است.

وی در خصوص طرح‌های فاضلاب نیز توضیح داد: خط فاضلاب محله حاج طوسی به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر و خط فاضلاب خیابان دکتر اقبال به طول هزار و ۸۰۰ متر در شهرستان ملایر نیز از طرح‌های حوزه فاضلاب هستند که در هفته دولت، افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار