رئیس‌جمهور «دولت وفاق ملی» را عنوانی صحیح و هدفمند برای دولت چهارهم دانست.

مسعود پزشکیان در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت، عملکرد کاروان ورزشی کشورمان در المپیک پاریس را شایسته تقدیر و مایه امید، شادی و افتخار مردم عزیز ایران دانست و بر تلاش مسئولان ورزشی کشور برای آماده‌سازی حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف با بهترین آمادگی در دوره بعدی رقابت‌های المپیک تاکید کرد.

رئیس‌جمهور «دولت وفاق ملی» را عنوانی صحیح و هدفمند برای دولت چهارهم دانست و با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای بهره‌گیری از ظرفیت افراد توانمند همه گروه‌ها در دولت به عنوان یک راهبرد، تصریح کرد: نه فقط درباره وزرا بلکه در به کارگیری همه مدیران دولتی نیز باید امکانی فراهم شود تا هر فردی که توانمندی بهبود وضعیت و رفع مشکلات را دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش به تداوم و تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و آن را حاصل حمایت همه جانبه کشور‌های غربی مدعی حمایت از حقوق انسان و حقوق بین‌الملل دانست و ابراز امیدواری کرد که با اتحاد و انسجام بیش از پیش کشور‌های اسلامی، جنایت و کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هر چه زودتر متوقف شود.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، این مناسبت را به آنان و همه مردم کشور تبریک گفت و از ایستادگی آزادگان در تحمل رنج‌ها و شکنجه‌های دوران اسارت صمیمانه قدردانی کرد.

در ابتدای جلسه امروز معاون اول رئیس جمهور در سخنانی ضمن خوش‌آمدگویی به آقای اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز آقای تقوی‌نژاد دبیر هیئت دولت، از آقایان قاضی‌زاده هاشمی و بهادری جهرمی مسئولان سابق این دو نهاد نیز به دلیل خدمات ارزشمند آنان قدردانی کرد.

در جلسه امروز هیئت دولت همچنین وزیر ورزش و جوانان در گزارشی از عملکرد تیم کشورمان در رقابت‌های المپیک، با اشاره به کسب ۴۱ سهمیه از سوی ورزشکاران ایرانی به عنوان بالاترین نصاب در تمام دوره‌های شرکت در این رقابت‌ها گفت: میانگین کسب مدال ورزشکاران ایرانی در المپیک ۴.۵ مدال بود، در حالی که در این دوره کاروان ورزشی ایران موفق به کسب ۱۲ مدال شد.

وزیر راه و شهرسازی نیز در گزارشی با اشاره به برگزاری جلسه شورای توسعه مکران، از آغاز عملیات اجرایی ایجاد سه شهر ساحلی مکران مرکزی، خلیج فارس و تیس خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های کریدوری کشور در مسیر‌های شمال-جنوب و شرق-غرب نیز با سرعت خوبی در حال انجام است.

بذرپاش همچنین از حضور تمام قد وزرات راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط در زمینه تمهید و تسهیل سفر زائران در آیین پیاده‌روی اربعین خبر داد.

خرید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان و پیش‌بینی عبور این میزان از مرز ۱۲ میلیون که بالاترین رکورد خرید گندم در سنوات گذشته محسوب می‌شود و صرفه‌جویی ۲ میلیارد دلاری به همراه خواهد داشت، افزایش ۴ برابری حجم تولید کلزا نسبت به سال گذشته تا پایان فصل کشت و صادرات بیش از ۲۲۰ هزار تن مرغ و تخم‌مرغ در ۹ ماه گذشته نیز خبر‌های وزیر جهادکشاورزی در جلسه امروز هیئت دولت بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ۱۲ پرتاب موفق فضایی در سه سال گذشته، رشد چشمگیر مشارکت بخش خصوصی در زمینه ساخت و پرتاب ماهواره و پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت پایگاه فضایی چابهار را از دستاورد‌های مهم این وزارتخانه در سه سال گذشته دانست و اعلام کرد که با انجام تست‌های زیرمداری، به زودی اولین پرتاب بلوک انتقال مداری سامان که توانایی جابجایی ماهواره‌های سبک از مدار ۳۰۰ کیلومتری به مداری ۵ هزار کیلومتری را دارد، انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
به مشکل جانبازان در پرونده‌های کمیسیون پزشکی سپاه در شهرری تهران هم رسیدگی کنید
۱۰:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
به مشکل جانبازان در پرونده‌های کمیسیون پزشکی سپاه در شهرری تهران هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست آیا در این مدت 7 ماه کمیسیون پزشکی سپاه جانبازان در شهرری تهران برگزار نشده است. و متاسفانه در این مدت 7 ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۱:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام ما باید تا کی صبر کنیم آقایان جواب نامه کمیسیون ما را بدهند.یکشنبه 15بهمن ماه 1402 پرونده جانبازی بنده را تکمیل وبه کمیسیون شورای عالی پزشکی سپاه درمانگاه شهید نبوی شهری ری ارسال شده است ولی اما متاسفانه هنوز هیچ خبری نشده است تاکی باید انتظار بکشیم و متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چر؟
تهران - شهرری میدان معلم ابتدای جاده ورامین درمانگاه شبانه روزی شهید نبوی
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۱:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
پرونده جانبازی ما بیش از 7 ماه به کمیسیون پزشکی سپاه درمانگاه شهید نبوی شهری ری تهران ارسال شده است چرا برای تایید درصد اینهمه زمان میبرد بند 7 ماه است منتظر پاسخم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۰:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
دولت قطع برق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
تا اینجای کار که اینچنین نبوده ، انشاءالله
در آینده نزدیک شاهد دولت وفاق ملی باشیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
به جای اختراع کلمه ها و ترکیب های تازه به فکر سرپناه مستاجران و آوارگان و لقمه نانی برای اکثریت گرسنه ی ملت ایران باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
دولت تقسیم قدرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
خدا به داد ما برس
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
توی سریال پایتخت ی بنده خدایی همش میگفت کظم غیظ کن.
این عزیزم دایره لغاتش محدود میشه به وحدت و وفاق ملی.
حالا این وسط کارای ملت بیچاره قراره چطور انجام شه، الله و اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
علت خاصی داره ایشون دخترشون رو در جلسات هیات دولت راه میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
از وفاق ملی چه خیری دیدیم بسه دیگه ضربتی امور را اصلاح کنید و خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
اینکه وزیر صنعت را که باعث مشکلات زیادی در قیمت و تحویل خودرو های مونتاژی شد را در وزارت نیرو بکار بگیرید وفاق ملی نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
اسکندر مومنی و وزارت کشور؟کلا از پزشکیان نا امید شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
اقای ریس جمهور لطفا دل ظریف بدست بیار جای بهتری بهش بده حیف ظریف درکابینه نباشه
Italy
منصور
۱۵:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
وفاق ملی میدونید یعنی چی ؟؟ / یعنی باهمدیگه به مستضعفین و پا برهنه ها رسیدگی کنید / برای رسیدگی به مستضعفین و پا برهنه ها با همدیگه دعوا نکنید
Iran (Islamic Republic of)
بانک خصوصی،بزرگترین غارت ایران
۱۵:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
هرچند به جلیلی رای دادم،اما سربازتم پزشکیان
Finland
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
لطفا به اوضاع آشفته دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی فرمایید.
جمع کثیری از پرسنل
آخرین اخبار