با افتتاح کارگاه دوخت در یزدانشهر ، ۱۲ نفر جذب بازار کار شدند.

کارگاه دوخت در شهر یزدانشهر با حضور سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند و حجت الاسلام عربزاده امام جمعه یزدان آباد افتتاح شد.  

علی ایزدی، مدیر و سرمایه گذار این کارگاه گفت: از اوایل سال ۱۴۰۳ با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰  میلیارد ریال هزینه شخصی  این کار را آغاز کردم.

وی با اشاره به جذب ۱۲ نیروی کار در این کارگاه، افزود: امیدواریم در آینده با کمک و همکاری مسئولان شاهد جذب نیروی بیشتر در این مجموعه باشیم.  

 ایزدی تصریح کرد: در این کارگاه، دوخت لباس‌های کارگران معادن، فرم مدارس و لباس کارکنان ادارات انجام می‌شود و برای ذینفعان مقرون به صرفه می‌باشد.

حجت الاسلام عربزاده، امام جمعه یزدان آباد هم در حاشیه افتتاح این کارگاه گفت: امروز اولویت اول کشور، مسائل اقتصادی است و ما در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم که راه اندازی این کارگاه‌ها؛ یعنی مقابله با دشمن که طبق آیه ۱۲۳ سوره توبه از مصادیق تقوا به حساب می‌آید.  

وی افزود: نهاد امامت جمعه بخش یزدان آباد ضمن تشکر از این مجموعه ارزشمند اقتصادی از مسئولان درخواست حمایت از این مجموعه و از مجموعه تولیدی هم پیوست فرهنگی را؛ یعنی دوخت لباس‌های ایرانی، اسلامی که دغدغه فشر مذهبی جامعه است، دارد.  

حجت الاسلام عرب زاده بیان داشت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد ثبت سفارش از نقاط مختلف کشور به این واحد تولیدی باشیم.  

سید رضا حسبنی نژاد، فرماندار زرند هم در این مراسم گفت: با رویکردامام جمعه جدید یزدان آباد، بنای توسعه این بخش وسیع و شهرستان زرند را داریم.

وی افزود: با درخواست مواداولیه و استفاده از  ظرفیت ارگان های مختلف، همچون: ادارات  بهداشت، صنعت و آموزش وپرورش می‌توان باعث رونق و پیشرفت این کارگاه و نظیر آن شد.  

فرماندار زرند از مسئولان خواست برای  پیشرفت این چنین کارگا‌هایی همکاری لازم را داشته باشند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار