زنوزی مالک تراکتور مدعی شد که اگر بیرانوند محروم شود برخی پشت پرده‌ها را افشا می‌کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز در آستانه صدور رای بیرانوند در پی شکایت پرسپولیس به دلیل فسخ غیر قانونی مدعی شد که «اگر از فدراسیون فوتبال رای محرومیت بیرانوند بیرون بیاید برخی ناگفته‌ها را خواهم گفت».

این صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور به نوعی تهدید فدراسیون فوتبال تلقی می‌شود و از طرفی فدراسیون که قرار بود این رای را دیروز اعلام کند به تعویق انداخت تا موضوع کمی جدی‌تر دنبال شود.

باشگاه پرسپولیس هم در مورد این پرونده مدعی شده که تمام مستندات به نفع آنهاست و اگر بیرانوند محروم نشود به مجامع بین المللی شکایت خواهند کرد.

به نظر می‌رسد گره کور ماجرای بیرانوند گریبان فدراسیون فوتبال را هم خواهد گرفت مگر اینکه رای به شکلی صادر شود که هر دو طرف را راضی نگه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۲:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
ماشاالله زنوزی مرد دل وسرعت دار.فدراسیون پارسالم حق استقلال رو خوردن وسکوت کرد .آقای زنوزی هر چی داری بریز رو دایره آبروشون رو ببر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
بیخود کردی اگ. راس میگی ترسی نداری فردا بازیش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
زنوزی اول خودش وافشا کنه خخخ

چطور یک شبه پولدار شد


برو بابام

ما یک وام برای خرید لوازم کار نمیتونیم بگیرم

زنوزی با پارتی بازی وام های کلانی گرفته

حالا بلبل شده
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۰۱:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
اکر بیرانوند محروم نشود و زنوزی متخلف جرأت تهدید فدراسیون را داشته پس گل بگیرید در این فساد خانه را ، قوه قضائیه با قدرت وارد میدان بشه و تمام این ها رو از دم محکوم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
احتمالاً مسئولین پرسپولیس می ترسند بیرانوند باعث شود جریان قهرمانی های پی در پی پرسپولیس متوقف شود و راه چپاول بیت المال بسته شود.
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
یکی تحقیق و تفحص کامل در مورد تاج توسظ نهاد های بین المللی لازم است که چطور قلبش به درد اومد چطور استعفا کرد چطور ساعت سه شب ریس شد ویلموتس چه کار کرد کی روش و ابرو ریزی جام جهانی وووو
United States of America
محمد
۱۸:۱۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
تمام ارکان فوتبال کشور بسیج شده که یک بازیکن فوتبال نابود کنند بابا خجالت بکشید زشته مین بیرانوند چقدر در قهرمانی‌های شما دخیل بوده حالا به جای دستت درد نکنه اومدین می‌خواین شکایتش بکنید واقعاً که مکتبتون کثیفه
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۴:۳۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
تو هم دلت به همین توهمات خوش است در همین توهمات و تصورات خام بمان و عمر هدر بده روزی متوجه میشوی که خود را به باد داده ای آنوقت دیر شده یکبار دیوان استاد شهریار را مطالعه کن آنوقت سمت ایستادن را خواهی دانست .
آخرین اخبار