معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:۱۰ پروژه راهسازی در محورطریق الحسین (ع) در حال اجرا است و برخی از آنها تا پیش از اربعین به بهره برداری می رسند.

رحمان بهرامی ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای در خصوص اقدامات انجام شده در محور طریق الحسین (ع) (اهواز – چذابه) در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی و آسفالت پل سابله تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: محور اهواز به سوسنگرد به چذابه یکی از محورهای مهم و استراتژیک استان است که در بحث ترانزیت کالا و مسافر از طریق پایانه چذابه به کشور عراق و به ویژه تردد کاروان راهیان نور و اربعین حسینی از ویژگی خاصی برخوردار است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: طول این محور ۱۱۴ کیلومتر است که بیش از ۹۵ درصد آن چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

بهرامی اضافه کرد: در این محور چهار پل داریم که امروز پل سابله تکمیل شده است، پل حمیدیه نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حمل و نصب تیرها در محل پروژه هستیم؛ بنابراین تلاش می‌شود تا بیست و پنجم مرداد با نصب تیرها زیر بار ترافیک برود و به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: پل سوسنگرد نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اربعین حسینی سال آینده به بهره‌بردای می‌رسد، عملیات حفاری پل بستان نیز به تازگی آغاز شده است و تا اربعین حسینی سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ۱۰ پروژه فعال در این محور دارد که بیشتر پروژه‌ها در محدوده بستان به چذابه هستند و برنامه‌ریزی شده است که این پروژه‌ها تا بیست و پنجم مرداد به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها: اربعین ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۳:۵۵ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
کار در این مسیرها یعنی وقف یعنی گذشت یعنی ایثار یعنی سرمایه گذاری برای دنیا و آخرت یعنی خدمتی جاویدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
کوتاهترین مرز خوزستان تا نجف چذابه است از اهواز تا چذابه و از چذابه تا نجف بهتر است توسط دو کشور نفت‌خیز و ثروتمند و دو استان خوزستان و میسان به آزاد راهی خوب و ایمن ارتقا یابد کاری ماندگار و به یادگار از طرف دو کشور به دو ملت بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
مرز چذابه کوتاهترین مرز خوزستان تا نجف اشرف است
چهار بانده کردن مسیر اهواز تا چذابه و از چذابه تا نجف با همکاری استان همسایه ما در عراق بنفع هر استان ما و همه ماست که طرفهای ایرانی و عراقی برای این طرح جاودان و مانا و رونق دهنده به گردشگری و تجارت و ترانزیت همکاری و کارهای مثبت و خوبی باید انجام دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
چهار بانده شدن این مسیرهای بین کشوری و بین استانی و همکاری استان خوزستان با میسان و یا استان همسایه ما برای ساختن این مسیر بنفع همه ما و دو کشور و ملت همسایه و شیعه خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۳:۴۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
این محور کوتاه تجاری و ترانزیتی و ارتباطی زیارتی بین دو ملت و هر دو کشور میتواند به چهار بانده شیک و تر و تمیز و ایمن ارتقا یابد و تا نجف اشرف ایمن گردد یکی از کوتاهترین مسیرهای بین ایران و عراق و خوزستان تا نجف
آخرین اخبار