موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در مرز تمرچین آماده‌ی خدمت رسانی به زائران حسینی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پس از برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، اولین تیم کانون استان برای حضور در مرز تمرچین عازم پیرانشهر شد.

زهرا آبسوران خاطر نشان کرد: موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مرز تمرچین با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر مستقر می‌باشد.

به گفته وی معرفی و روخوانی کتاب، فعالیت کاردستی، چاپ، نقاشی با موضوع محرم و دلنوشته برای کودکان غزه، عکاسی و اهدای دست سازه به زائران حسینی از فعالیت‌های اجرایی موکب  میهمانان کوچک امام حسین (ع) است. 

برپایی موکب میهمانان کوچک امام حسین (ع) در تمرچین+عکس

عماد چربگو عضو سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: به در نقطه ی صفر مرزی و در فاصله ای دور اما نزدیک تا کربلا در دل هیاهوی مرز و جنب و جوش عاشقان اباعبدالله برای رسیدن به حرم مطهرش در موکبی کودکان و نوجوانان فارغ ز غوغای جهان آزادی قدس را به تصویر می کشند، رویاهای خود را رنگ آمیزی می کنند و روح کودکی را در آن می‌دمند.

وی می گوید: در موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همه میهمان کوچک امام حسین (ع) هستند و مربیان کانون با مهربانی بی تفاوت به ساعت و زمان به عشق آقا اباعبدالله هربار از نو برای زائران امام حسین (ع) وقت می گذراند و تنها خواسته شان آن دعای خیر و پیامی است که کودکان و نوجوانان با خانواده هایشان از آذربایجان غربی و پیرانشهر زیبایش به آن امام شش گوشه می برند.

این عضو اهل دل که عازم کربلاست به زائران اربعین سفارش کرد: این روزها اگر دوست دارید از مرز تمرچین قدم در مسیر عاشقی بگذارید می توانید در موکب « میهمانان کوچک امام حسین(ع)» و در دنیای شیرین و بی ریای کودکان و نوجوانان نفسی تازه کنید و سپس پیاده روی خود را شروع کنید.

 

برپایی موکب میهمانان کوچک امام حسین (ع) در تمرچین+عکس

برپایی موکب میهمانان کوچک امام حسین (ع) در تمرچین+عکس

برپایی موکب میهمانان کوچک امام حسین (ع) در تمرچین+عکس

موکب  میهمانان کوچک امام حسین (ع) تا پنجم شهریورماه در مرز به خدمت رسانی خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.