سفیر تاجیکستان در ایران در سفر خود به همدان از اغاز پرواز‌های بین دو کشور با حذف روادید و ویدزا برای مسافران دو کشور خبر داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  سفیر تاجیکستان در ایران در سفر خود به همدان از اغاز پرواز‌های بین دو کشور با حذف روادید و ویدزا برای مسافران دو کشور خبر داد و گفت: این اقدام بر اساس توافق نامه رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی ایران با رئیس جمهورامام‌علی رحمان تاجیکستان و برای تحکیم روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور انجام شد.

نظام الدین زاهدوف افزود: هم اکنون پرواز‌های تهران به شهر دوشنبه تاجیکستان بدون ویزا و در صورت انجام توافق‌های بیشتر سایر پرواز‌ها به کشور تاجیکستان بدون ویزا یا روادید دو کشور انجام می‌شود.

با این توافق انجام شده هر مسافر از تهران به تاجیکستان سفر کند و یا از شهر دوشنبه تاجیکستان به ایران سفر کند در صورتی که سفر ان کمتر از ۳۰ روز باشد، مانند سفر‌های داخلی کشور محسوب می‌شود وبدون ویزا و روادید از سفارت خانه‌ها انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید از شهریار
۱۲:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
خیلی عالیه، بالاخره مسوولان کشور تو عمرشون یه کار درست انجام دادن، ما با مردم تاجیکستان نزدیکی نژادی داریم، متاسفانه مسولان کشوری تمام تخم مرغ هاشون رو تو سبد کشورهای عربی گذاشتن که هیچ ربطی به مردم ایران ندارن