خطیب جمعه اراک: اربعین فرصت اهتزاز پرچم دفاع از مردم مظلوم غزه و فریاد استکبارستیزی و انزجار از جنایات رژیم صهیونیست و آمریکای تروریست است.

امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان گفت: حضور پرشور و حماسی شیعیان و عاشقان مکتب حسینی از هر دین و مذهبی و با هر ملیتی در پیاده روی اربعین حاکی از عزت و عظمت مکتب نورانی کربلاست.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: اربعین امسال با مسائل مهم جهانی و منطقه‌ای و ظلم و جنایت وحشیانه و خونبار رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه همزمان شده و پیاده روی اربعین فرصت اهتزاز پرچم دفاع از مردم مظلوم و مقتدر غزه و فریاد استکبارستیزی و انزجار از جنایات رژیم جانی صهیونیست و آمریکای تروریست است.
او در قسمت دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: آزادگان و شهدایی که در بند رژیم بعث به شهادت رسیدند اسوۀ صبر و استقامت هستند که سال‌ها تحت سخت‌ترین شکنجه‌ها آرمان‌های امام، شهدا و ارزش‌های انقلاب را در دل دشمن زنده نگه داشتند.
خطیب جمعه اراک ۳۱ مرداد و روز صنعت دفاعی کشور را هم یادآور شد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور امکان تولید نازل‌ترین تسلیحات نظامی و دفاعی را نداشت و تمام وابسته بود.
امام جمعه اراک ادامه داد: امروزه به برکت خون مطهر شهدا، دلاوری‌ها و ایثار نیرو‌های مسلح و تکیه بر توان علمی و تخصصی دانشمندان و متخصصان، ایران اسلامی در بالاترین سطح فناوری صنعت دفاعی قرار دارد و در علوم و فنون روز دنیا نظیر هوا فضا، دریا، جنگ الکترونیک و سایبری به پیشرفته‌ترین دست آورد‌ها رسیده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به موضوع معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس هم پرداخت و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید بدون نگاه جناحی و سیاسی با بررسی دقیق و عمیق سوابق، تجارب، برنامه‌ها، تخصص و تعهد وزرای پیشنهادی را در رأی اعتماد به وزرا بکار گیرند و دولت و وزرای آینده هم با کار جهادی و انتصاب مدیران دلسوز و لایق برای پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور تلاش کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، اربعین ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.