امام‌جمعه زابل گفت: امروز واقعه عظیم راهپیمایی اربعین حسین(ع) همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرده و این صدای عظمت و حقانیت شیعه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید پوراندخت پس از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: از اختصاصات شیعه توجه به زیارت پیامبر اکرم و حضرات معصومین است، علاقه و محبت تشیع به الگو‌های دینی از سر عشق و عقل و دل است. 

وی افزود: هدف از زیارت رضایت امام‌زمان (عج) است و مهم‌تر از حضور ارتباط قلبی با امام است که امام رضایت داشته باشد.

 خطیب نمازجمعه زابل تصریح کرد: راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ مسلمانان و صدای حقانیت شیعه است بدون شک پیاده‌روی و اجتماع عظیم عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی، بزرگ‌ترین تجمع در دنیاست که عزت و عظمت شیعه را به رخ جهانیان می‌کشد. 

وی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن افزود: آزادگان سند غیرت و شرف و غرور ملی ما هستند، با مقاومت ایستادند و این غیور مردان صبور که نماد استقامت و صلابت هستند در چنین روزی به آغوش وطن بازگشتند و مقاومت و پیروزی را بر صفحه کتاب انقلاب حک کردند. 

پوراندخت تصریح کرد: جذب کودکان و نوجوانان به مسجد بااخلاق خوب امکان پذیراست، ائمه جماعت و هیئت‌امنا کمک کنند که مسجد محل وحدت، رفع مشکلات و محور برنامه‌ها باشد. 

امام‌جمعه زابل افزود: برای بهبود وضعیت و افزایش ظرفیت برق ازطریق پیگیری مسئولین به‌عنوان اولویت، اطلاع‌رسانی قطعی‌های برق و کاهش زمان قطعی برق به جهت جلوگیری از آسیب به وسایل مردم تدبیر شود. 

وی ادامه داد: کسب مدال در کشتی و تکواندو با مربی ایرانی جوان یعنی توجه به نخبگان ملی و ایرانی و کسب مدال توسط بانوان یعنی پوشش و حجاب در ورزش و فعالیت اجتماعی مانع نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار