مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام از فعالیت ایستگاه فرهنگی مهمانان کوچک امام حسین(ع) و موکب حضرت قاسم(ع) با محوریت نوجوانان حسینی در پایانه مرزی مهران خبر داد.

فاطمه رستگار اظهار کرد: در این ایستگاه‌های فرهنگی فعالیت‌هایی مانند دلنوشته‌های ادبی با موضوع (اربعین می‌روم تا...)، چاپ سربند، چاپ شال، اهداء دست سازه‌های عاشورایی، اهدای کتاب با موضوع اربعین به زائران کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی اربعین را فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌های دینی به کودکان و نوجوانان دانست و افزود: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در راستای ارائه خدمات فرهنگی به زائران، با حضور اعضای کودکان و نوجوانان، کارکنان کانون، خانواده ها، ظرفیت‌های مردمی و حلقه‌های میانی، حضوری فعال در راهپیمایی عظیم اربعین دارد.

رستگار اضافه کرد: اربعین فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌های دینی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان است و آگاهی‌بخشی و ترویج سبک زندگی اسلامی، انتقال محتوا و پیام واقعه عاشورا و اربعین حسینی با تولید و نشر محتوای مناسب به مخاطبان از جمله اهداف ایستگاه‌های فرهنگی کانون در مرز مهران است.

وی ادامه داد: اربعین یک گردهمایی معنوی بزرگ و جاودانه و افتخار بزرگی برای استان ایلام به عنوان پایتخت خادمان امام سیدالشهد (ع) است و در این بین مربیان مراکز کانون تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مناسب به زائران به ویژه کودکان ونوجوانان کار برده اند.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.