رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتب درسی منوط به ثبت نام مدارس است.

علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وزارت آموزش و پرورش در خصوص اتباع دانش‌آموز سیاست‌های کلی دارد که باید آن‌ها را پیگیری کرد.

وی با بیان این که اتباع دانش آموز باید در سامانه irmigrationorg.ir ثبت نام کرده و کدی را دریافت کنند؛ افزود: اتباع دانش‌آموزی که کد را دریافت کنند می‌توانند در سامانه ثبت سفارش ثبت نام کرده و در زمان مقرر به آن‌ها کتاب ارائه می‌شود.

او با بیان این که ثبت سفارش کتب درسی منوط به ثبت نام در مدارس است؛ ادامه داد: از والدین دانش‌آموزان ایرانی و غیر ایرانی درخواست می‌کنیم ثبت‌نام و سنجش دانش‌آموزان خود را جدی گرفته و پیگیری کنند تا در زمان توزیع کتب درسی برای دانش‌‎آموزان مشکلی ایجاد نشود.

لطیفی با بیان این که اتباع دانش آموز نیز برای ثبت سفارش باید به سامانه سیدا مراجعه کنند؛ تصریح کرد: پس از ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا به صورت اتوماتیک اطلاعات آن‌ها به سامانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وارد می‌شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ثبت سفارش کتب اقلیت های دینی گفت: مدارس اقلیت، دانش آموزان مشخص دارند و در همین راستا کتاب‌ها را نیز خودشان توزیع می‌کنند؛ البته در برخی از دروس تکمیلی سازمان پژوهش و برنامه ریزی به صورت اتوماتیک آنها را در مدارس توزیع می‌کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: سامانه سفارش کتاب درسی برای اصلاح اطلاعات پایه‌های میانی و ثبت سفارش پایه‌های ورودی باز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
پس تکلیف دانش اموزانی ک امتحان ترمیم معدل دادن چی میشه تا بخاد نتایج بیاد ثبت نام کتاب وقتش تمام شده سایت ثبت نام باید باز باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
روند ثبت نام و تحویل کتاب سالیان قبل بهتر مرود مدیر مدرسه اول مهر تعداد دانش اموزان را اعلام میکرد و کتاب دریافت میکرد.الان حدود پنج ماه قبل کتاب ثبت نام میشه و یک پول هنگفتی انباشت میشه و معلوم نیست سودش چی میشه
آخرین اخبار