فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: موکب الغدیر بسیجیان و گروه‌های جهادی زیرپوشش روزانه به بیش از ۶ هزار زوار حضرت امام حسین(ع) در کربلا خدمات مختلف ارائه می‌دهد.

سردار حسین زارع کمالی  گفت: خدمات موکب الغدیر در پیاده‌روی اربعین شامل اسکان، تغذیه و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره به زوار حضرت امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی موکب الغدیر توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان و همراهی خیران و پیگیری پایگاه‌های مقاومت است که بر حسب ضرورت تا روز اربعین در کربلا ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسط بسیج دانشجویی و همچنین بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر نیز در طول برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین ویژه برنامه‌های مورد نیاز برای عموم زوار در عراق انجام می‌شود.

زارع کمالی بیان کرد: حدود ۹۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی مراکز مختلف آموزش عالی در سطح استان تاکنون عازم پیاده روی اربعین شدند و خیلی از افراد هم به صورت شخصی اقدام کردند که ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدی گمنام
۱۱:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
باسلام وخسته نباشید ما که امسال رفتیم کربلا یه سه شب موکب الغدیر بودیم همه امکانات از قبیل سرویسهای بهداشتی وحمام وبهداری خیلی خوب بودحتی صبحانه .ناهار و شام هم خیلی خوب بود فقط جای اسکان ورخواب بد بود یه زائر با خستگی تمام میاد برای استراحت ولی امکانات اسکان بد انشاالله که مسئولین برای سال آینده تدابیر بهتر را انجام دهند ما که خیلی گرما خوردیم ..باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
اگر کربلا می روید آدم باشید انسانیت ندارید خون شهدا دارید پایمال می کنید تظاهر به دین داری می کنید در حالی که کثیف هستید