۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری مازندران برای استقرار در پارکینگ برکت عازم مرز مهران شدند.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان مازندران از اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری به پایانه مرزی مهران جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

او افزود: همکاران راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان برای نظم دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان تا ۱۶ شهریور ماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

معاون راهداری بر اهمیت راه‌های استان در سفر‌های ایام اربعین حسینی و بر تأمین ایمنی در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش تأکید کرد و گفت: از ابتدای امسال ارتقای ایمنی در ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدنژاد فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران را اولویت مهم در بین فعالیت حوزه راهداری در این زمان برشمرد و گفت: استقرار مستمر گشت‌های راهداری، اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، نصب نیوجرسی و گاردریل، ترمیم روشنایی، نصب علائم و خط کشی، پاکسازی حریم، آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نقاط پرخطر از جمله اقداماتی است که با اولویت ویژه در مسیر‌های عبوری زائران عتبات عالیات انجام شده است.

محمد نژاد هدف از ایجاد نمایندگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در پایانه مرزی مهران را ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی استان موقع برگشت از کربلای معلی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار