مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از توزیع ۴۸ میلیون دینار ارز اربعین به ۲۴۰ زائر کربلای معلی در مصلی ۱۳ شهر استان خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از توزیع ۴۸ میلیون دینار ارز اربعین به ۲۴۰ متقاضی و مسافر عتبات عالیات در مصلی‌های نماز جمعه ۱۳ شهر مازندران با همکاری و مساعدت مدیریت شعب پست بانک مازندران خبر داد.

او با اشاره به در پیش بودن مراسم باشکوه اربعین حسینی و سفر بسیاری از هم استانی‌های عزیز به عتبات مقدسه، افزود: از روز شنبه ششم مرداد ماه امسال در ۱۲۰ شعبه شهری و باجه روستایی پست بانک در مناطق مختلف استان ارز اربعین توزیع شده و تاکنون به ۱۸ هزار متقاضی خدمات فروش ارز اربعین ارز اختصاص داده شده و نکته حائز اهمیت، توزیع این ارز از مراکز شهری ما تا دورترین مناطق روستایی استان می‌باشد.

اعزی گفت: همکاران ما در مجموعه پست بانک استان روز جمعه مورخ ۲۶ مردادماه سال ۱۴۰۳ پیش از شروع نماز جمعه با حضور در مصلی ۱۳ شهر استان به ۲۴۰ متقاضی و زائر کربلای حسینی ارز اربعین معادل ۴۸ میلیون دینار توزیع نمودند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران گفت: بنابر اعلام همکاران ما در پست بانک مازندران هم استانی‌های عزیز ما می‌توانند با ارایه اصل مدارک شناسایی معتبر از جمله کارت ملی، شناسنامه و گذرنامه خود نسبت به ثبت نام و دریافت ارز اربعین به ازای هر نفر به میزان ۲۰۰ هزار دینار ارز اربعین که معادل ۷ میلیون پانصد تومان می‌باشد دریافت نمایند.

فروش ارز اربعین تا تاریخ سوم شهریور ماه در شعب و باجه‌های بانکی اعلامی پست بانک استان مازندران ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار