سردار سرتیپ پاسدار طلایی نیک گفت: برنامه‌های امیر نصیرزاده در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

سردار سرتیپ پاسدار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع درباره سوابق و برنامه‌های امیر دکتر نصیرزاده در وزارت دفاع گفت: امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده از فرماندهان موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با خدمت در نیروی هوایی ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح دارای تجارب مناسب در حوزه دفاعی می‌باشد.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: سوابق و تجارب مدیریتی، شناخت و تعامل امیر سرتیپ نصیرزاده با مجموعه‌های نیرو‌های مسلح و رویکرد برنامه محوری ایشان می‌تواند در اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و استمرار اقدامات تحولی جاری در این وزارتخانه و صیانت از عملکرد جهشی دوره‌ی سیزدهم موثر باشد.

سردار طلایی نیک با اشاره به برنامه‌های امیر نصیرزاده گفت: برنامه‌های امیر نصیرزاده در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و هماهنگ با احکام قانون برنامه هفتم و اسناد بالادستی حوزه دفاعی، جامعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود با توجه به بررسی و استقبال نمایندگان محترم در کمیسیون‌های مجلس، رای اعتماد بالا را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
سردار طلایی نیک این دفعه روز صنعت دفاعی مراحل آماده سازی موشک تا مراحل پرتاب آن را با کیفیت FULL HD در اینترنت بزارید تا مخاطبان لذت ببرند ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
سردار طلایی نیک آیا سازمان هوافضا وزارت دفاع در روز صنعت دفاعی موشک قاره پیما آزمایش می کند
آخرین اخبار