مدیر سایت نهضت ملی مسکن طایقان قم با اشاره به پیشرفت کلی ۱۰ درصدی ساخت واحد‌های مسکونی ویلایی درطایقان گفت: برخی محله این سایت هم اینک از پیشرفت بالای ۷۰ درصدی برخوردارند.

علیرضا کوهکن شناس، با بیان اینکه چهارهزار واحد ویلایی در این سایت احداث می‌شود،گفت: هم اینک عملیات اسکلت ساختمان در یک‌هزار و ۲۰۰ واحد و فونداسیون نیز در ۷۰۰ واحد این سایت انجام گرفته‌است.

 مدیر سایت نهضت ملی مسکن طایقان قم  با اشاره به اجرای عملیات جدول‌گذاری در محله‌های مسکونی، ادامه داد: همچنین عملیات دیوارچینی ۴۰۰ واحد این سایت نیز به اتمام رسیده‌است.

کوهکن شناس با بیان اینکه عملیات نمای واحد‌های این سایت نیز در حال نهایی‌شدن است، خاطرنشان کرد: نمای واحد‌های این سایت تا یک ماه آینده نهایی خواهد شد.

 مدیر سایت نهضت ملی مسکن طایقان قم اضافه کرد: برآورد اولیه ساخت هر یک متر از واحد‌های مسکونی این سایت حدود هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که بر اساس قیمت روزبازار و نوسانات قیمت مصالح و ... ممکن است دچار تغییر شود.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحد‌های مسکونی سایت طایقان پس از آغاز عملیات عمرانی طی بازده زمانی ۲۴ماهه تحویل متقاضیان می‌شود.

سایت ۴۸۰ هکتاری طایقان در فاصله هفت‌کیلومتری شهرک پردیسان قم و نزدیکی روستای طایقان قرار دارد. روستای طایقان در بخش سلفچگان قرار دارد؛ ۱۸ کیلومتر با قم فاصله دارد و در جنوب غربی استان می‌باشد.

 در استان قم ۲۰۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که ازاین‌بین ۸۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قم واجد شرایط خانه‌دارشدن هستند که هم اینک عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی برای ۷۱ هزار نفر در ۱۲ سایت نهضت ملی مسکن استان، در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.