شهروند خبرنگار ما مشکلات آب آشامیدنی شهر رامسر را روایت کرد و درخواست رسیدگی دارد.

شهر رامسر در استان مازندران واقع شده است و به جهت زیبایی که دارد لقب عروس شهر‌های ایران را به آن داده اند. این شهر یکی از قطب‌های گردشگری کشورمان محسوب می‌شود، اما آب آشامیدنی این شهر دارای مشکلاتی است که شهروند خبرنگار ما در ادامه به روایت آن پرداخته است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام؛ جندین سالی است که برای آب آشامیدنی شهر رامسر بهشت روی زمین کاری انجام نمی‌دهند. چند مورد آب آلوده و میکروبی در لوله‌های شهر جریان دارد. ابتدا فرسوده بودن لوله‌های آب رسانی است که چدنی و آهنی است و زنگ زده و یا دچار شکستگی شدند.
دوم سدی که برای آبرسانی شهر رامسر و دو شهر اطراف آن یعنی شهر‌های کتالم و سادات شهر است که دچار این چنین آلودگی‌هایی هستند. زمان بارندگی آب شهر رنگ قرمز پیدا می‌کند و آب بوی نامطبوعی دارد. 
شهروندان مشکل آب را از ارگان‌های مختلف مانند آب منطقه ای، اداره آب و فاضلاب، شهرداری، شورای شهر، نماینده مجلس و حتی نماینده ولی فقیه پیگیری کرده اند، اما تاکنون نتیجه مطلوب حاصل نشده است.
از آنجایی که رامسر یکی از زیباترین شهر‌های ایران محسوب می‌شود و قطب گردشگری است با وجود این مشکلات بازخورد منفی می‌بیند. این شهر بیشترین بارندگی‌ها را دارد حتی در مرداد ماه که وسط تابستان است اینجا باران می‌بارد.
خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار