جاده های غرب استان اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره‌كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: اقدامات گسترده‌ای در جهت آماده‌سازی جاده های غربی استان اصفهان برای سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی صورت گرفته‌است.


محمدحسن محمدزمانی افزود: همزمان با آغاز سفرهای اربعین و به منظور ارتقای ایمنی تردد زائران در این محورها، طرحهای  خط‌كشی، تعمیرات سیستم روشنایی، نظافت و شستشوی تابلو و علایم اطلاعاتی، نصب علایم خطر در نقاط حادثه‌خیز اجرایی شده‌است.


وی گفت: عمده این طرحها در محورهای سه‌راهی دامنه، بویین میاندشت-الیگودرز (رفت و برگشت) كه تمركز تردد زائران اربعین وجود دارد، صورت گرفته است.


محمدزمانی با بیان اینکه طرحهای روشنایی به صورت نقطه‌ای انجام شده‌ افزود: اجرای روشنایی در سه‌راهی دامنه، پل قفر، سه‌راهی ازون‌بلاغ و گردنه نوغان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال تكمیل شده‌است.


وی خاطرنشان كرد: عملیات خط‌كشی نیز با میلیارد ریال هزینه از سه‌راهی دامنه تا الیگودرز بصورت رفت و برگشت اجرا شده‌است.


محمدزمانی با اشاره نصب تابلو و علایم اطلاعاتی و هشدار دهنده در این محورها گفت: علاوه بر شست‌وشو و نصب تابلوهای اطلاعاتی، علائم هشدار دهنده‌ای همچون بشكه‌های ایمنی، استوانه ایمنی و چشم گربه‌ای در مقاطع حادثه‌خیز با مجموعا ۷ میلیارد ریال اعتبار نصب شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.