عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حکم بیرانوند صادر شده، اما هنوز ابلاغ رسمی نشده است.

محمد دلبری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز هیئت مدیره سرخپوشان اظهار کرد: جلسه هیئت مدیره طبق روال معمول امروز برگزار شد و معاونان باشگاه گزارشات خود را ارائه کردند و مصوبات در کمیته‌های باشگاه قرائت شد. همچنین مسائلی که  باشگاه نیاز به اخذ مصوبه دارد مطرح شد و بعد از شور اعضا تصویب‌ها صورت می‌گیرد. بحث تیم بانوان مطرح شد و با توجه به اینکه پیشنهاداتی معاونت ورزشی داشتند  که تیم بانوان ما در در حوزه لیگ برتر باشد، این مسئله در جلسه امروز مطرح شد. به هر حال وجود تیم بانوان الزام است و ما هم مصوب کردیم و گزارشاتی دادند که اگر تیم بانوان می‌خواهد در لیگ برتر باشد باید به چه شکلی باشد. منتهی هواداران می‌دانند در حوزه اعتبار و صیانت، معاونت ورزشی باشگاه بررسی بیشتری انجام بدهند و ببینند که اگر در لیگ برتر بتوانیم مدافع عنوان قهرمانی باشیم بودجه شان را برای تصویب به جلسه بیاورند وگرنه در لیگ دسته یک تیمی به نام بانوان داشته باشیم.

او افزود: معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گزارش‌هایی در مورد نقل و انتقالات داد که ان شاء الله با باشگاه‌های مختلف در حال رایزنی هستند. برای پست‌هایی که مورد نیاز باشگاه هست که باید  تیم تقویت شود اقدامات خوبی صورت گرفته که ان شاء الله آخر هفته قرار است نهایی شود. همچنین معاون ورزشی باشگاه  گزارشی از قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا داد و در جلسه بعدی بحث میزبانی از مسابقات لیگ نخبگان آسیا مطرح می‌شود.

دلبری درباره ویس منتشر شده از بیرانوند مبنی بر اینکه پاداش‌های داده شده خلاف قانون نقل و انتقالات بوده  است، گفت: من ویسی نشنیدم و خبر ندارم و معاون حقوقی رصد می‌کند، اما کسی که  پاداش گرفته هم کار خلافی کرده است. اگر باشگاه پرسپولیس پرداختی داشته جزو مطالبات بازیکنان حساب شده است. حتی پاداش‌هایی که باشگاه داده طبق مقررات سازمان لیگ بوده است. ما خیلی از مسائلمان حرفه‌ای نیست و فقط اسم حرفه‌ای را یدک می‌کشیم و یک استادیوم در پایتخت نداریم که بخواهیم در آنجا میزبانی کنیم. مگر تیم‌ها حق پخش تلویزیونی  و تبلیغات محیطی را می‌گیرند، اما جرایم سازمان لیگ متناسب با جرایمی است که در فوتبال حرفه‌ای وجود دارد، اما درآمدهایش لحاظ نمی‌شود.  خیلی از مسائل ما سنخیتی با فوتبال حرفه‌ای ندارد.

او درباره وضعیت پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند اظهار کرد: مصوبه قبلی بود که وضعیت پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند را مدیرعامل باشگاه پیگیری کند و او هم امروز گزارشی در این باره ارائه کرد که حکم صادر شده، اما ابلاغ نشده است. قرار شد پیگیری شود که علت عدم ابلاغ حکم بیرانوند چه چیزی هست؟ ظاهرا می‌گفتند اخباری در  رسانه‌های اجتماعی مطرح است که دخالت‌های سیاسی در آن لحاظ شده که حکم هنوز صادر نشده است. البته بعید می‌دانم، چون از لحاظ حرفه‌ای قوانین‌ ای اف سی اجازه نمی‌دهد که مسائل سیاسی در فوتبال دخالت داده شود. شایعاتی هست که هیچ کدام مستدل نیست. امیدوارم هر چه سریعتر کمیته تعیین وضعیت حکم بیرانوند را ابلاغ کند و نظر همه هواداران در آن حکم لحاظ شود.

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
بیرانوند باید محکوم شود در غیر اینصورت شیرازه قوانین از هم می پاشد و دیگر کسی برای قوانین فدراسیون پشیزی ارزش قائل نخواهد شد . این خود می تواند معظل بزرگی را بدنبال داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
پرونده بیرو برای مشخص شدن پرداخت های خارج از قرارداد به کارشناسان خبره واگذار شده و بررسی این پرونده شاید ماه ها طول بکشد ولی تا نیم فصل اعلام میشود و حتما بیرو تبرئه میشود چون فسخ قانونی کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
بیرانوند هم ندید بدید شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
فاصله صادر شدن حکم با ابلاغ با پیامک ، چقدر زمان می‌برد ؟
آخرین اخبار