رئیس کل دادگستری استان تهران از آغاز به کار اولین دادگاه صلح در استان تهران در شهرستان قدس خبر داد.

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اجرای قانون جدید شورا‌های حل اختلاف و برگزاری دادگاه‌های صلح در استان تهران گفت: امروز -دوشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳- اولین دادگاه صلح در استان تهران در شهرستان قدس شروع به کار کرد که در راستای صلاحیت‌های این دادگاه و بر اساس قانون جدید شورا‌های حل اختلاف پرونده‌های ارجاعی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

القاصی گفت: در اولین دادگاه صلح استان تهران ۲ شعبه فعال شده است که قضات آن ابلاغ قاضی دادگاه صلح را در این خصوص دریافت کرده‌اند.

پیش از این، رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست فصلی مدیران دادگستری در راستای اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف در هشتمین مأموریت خود به مدیران قضائی، ایجاد دادگاه‌های صلح در سال ۱۴۰۳ را مورد تاکید قرار داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۳:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
یه بهونه جدید به بهونه های قبلی اضافه شد برای تیغ زدن مردم
حق و ناحق و دزد و مالباخته براشون مهم نیست ، مهم اینه از دعوای مردم چقدر به جیب اینا سرازیر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
تو شورای حل اختلاف شهرستان بهارستان مخصوصا قسمتی که به مزاحمت های تلفنی رسیدگی میشه. یه آقایی هست سنش بالا میباشد اصلا رسيدگي درستی نداره یه پرونده خودم پارسال پیشش بردم.طرف با کس دیگه پیام بازی کرده آقاهه به من میگه چرا تو پیام دادی هرچی میگم مال کس دیگه هست با اخم وتخم فراوان میگه من میدونم یا تو میدونی اخرسرم پرونده رو الکی مخدومه کردن بدون هیچ نتیجه ای.هزینه هایی که کرده بودم الکی برباد رفت نزدیک ۵میلیون فقط هزینه کرده بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
دادگاه صلح که قبلا بود چرا جمع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
انگار یه هفت خان دیگه به اطاله دادرسی ها اضافه شد
عملا یه کاری میکنن که مالباخته اینقدر مجبور به رفت و برگشت بشه که حلال حلالش به آسمون بره بگه نخواستیم و بشه بهشت مال مردم خوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
فضای کاری و چینش نیروها در شورای حل اختلاف بناب مناسب شرح وظایف و حوزه کاری آنها نیست لطفا رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
آقایان سیاستگذار! مشکل زیاده خواهی مردم نیست! مشکلات روانی مردم مشکل اصلی مملکت نیست. عامل تورم مردم نیستند! عامل گرانی کارخانجات و دلال ها نیستند! عامل اصلی شما هستید که بلد نیستید بودجه را براساس میزان جی دی پی توزیع و صرف کنید. وقتی درصد بالایی از بودجه در محل های نامشخص و خارج از محاسبه هزینه می شود مشخص است که تولید عقب می ماند و ناترازیث و بدنبال ان کاهش ذخایر ارزی و سپس تورم ایجاد می شود. تورم چند صد درصضدی خودش عامل خیلی از مشکلات و دعاوی مردم شده بود. ورود پرونده ها در زمانی که دلار از 3 تومن به 18 تومن و سپس به 60 تومن رسید چند برابر شده است. شاکی زمینی را به قیمت 20 میلیون فروخته سال 97 و چک گرفته برای سال 98. سال 98 آن 20 میلیون معادل یک متر ان زمین نیست؟ شما خودتون کامل تو باغ هستید ولی خودتان را به ان راه زده اید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
دادگاه محترم شهرستان دماوند
با وجود پی گیریهای مکرر شکات در خصوص پرونده کلاهبرداری زمینهای اسب چران دماوند و محکوم شدن متهمان در پرونده کیفری ، متاسفانه نزدیک دو سال هست که پرونده حقوقی با وجود ۱۰۰۰ شاکی هنوز بلا تکلیف مانده . لطفا به داد مالباختگان برسید.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
سلام،

مخالف هستم، قضاوت و تشخیص سرنوشت کار مردم نیست،
قانون کشور باید پاسخگوی زندگی همراه با عزت و سعادت باشد.
آخرین اخبار