۳۴ رتبه برتر کشوری سهم دانش‌آموزان استان در «جشنواره امید فردا» شد و در ارزیابی شیوه‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش حدود ۴۰ درصد مدارس با وضعیت «خیلی خوب» شناخته شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سمنان از درخشش دانش‌آموزان استان در چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا با کسب ۳۴ رتبه برتر کشوری خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله با هدف تحقق‌بخشی به اهداف سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول‌آفرین در تربیت هنری، زیبایی‌شناختی و رویکرد مدرسه‌محوری برگزار می‌شود.

علی‌اصغر حسنان افزود: دانش‌آموزان در این جشنواره می‌توانند بر اساس علاقه‌مندی خود در بسیاری از رشته‌های هنری، آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی و سرود و هنرهای دستی و تجسمی شرکت کرده و به رقابت با سایر دانش‌آموزان بپردازند.

وی افزود: دانش‌آموزان استان در این‌دوره از جشنواره توانستند در رشته‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی، رتبه برتر کسب کرده و به مرحله نهایی راه یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سمنان یادآور شد: ‌نتایج سرود و نقاشی همگانی، سازهای بین‌الملل و برخی از رشته‌های هنرهای دستی و تجسمی که دانش‌آموزان اثر خود را مستقیم به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند به‌زودی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.