مدیر جهاد کشاورزی بناب از قلع و قمع ویلای ۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

سائلی از اجرای یک مورد عملیات ساخت و ساز غیرمجاز مربوط به تبصره ۳ ماده ۱۰ قانون صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد.

وی با هشدار درباره ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی گفت: به منظور صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری و از بین رفتن اراضی مستعد کشاورزی جهاد کشاورزی با هیچ کس تعارف نداشته و مصمم به اجرای قانون در این زمینه خواهد بود.

وی در خصوص اجرای این قانون به ساخت و ساز غیر مجاز یک ویلا با ارزش ۷۰ میلیارد ریال به مساحت ۵۰۰ متر مربع اشاره کرد و افزود: این قلع و قمع در اقدامی قاطع از سوی دادستان عمومی و انقلاب بناب، مدیریت امور اراضی سازمان، اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بناب و با همکاری و حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی و رئیس اداره امور حقوقی سازمان و با همکاری نیروی انتظامی، اداره راهداری، ادارات خدمات رسان و با استفاده از تجهیزات ویژه انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر صیانت از اراضی باغی و کشاورزی افزود: کشاورزان و بهره برداران باید قبل از هرگونه تغییر کاربری ضمن مراجعه به جهاد کشاورزی مطابق قانون اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.