رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای اعتماد بدهد.

مسعود پزشکیان در حاشیه حضور امروز خود در مجلس شورای اسلامی درباره اولین برنامه اجرایی دولت، اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، برنامه و عملیات هر وزارتخانه را استخراج کرده و ما را خیلی جلو انداخته است. ما چارچوب این برنامه‌ها را در اختیار وزرا قرار می‌دهیم تا پیگیر این مسئولیت‌های خود باشند و برنامه عملیاتی برای آنچه قانون برنامه هفتم مشخص کرده را بنویسند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا زبان و نگاه مشترک برای تحقق آن برنامه‌ها در دولت و بین دولت و مجلس ایجاد کنیم. امیدوارم در حد توان خود به تعهداتمان عمل کنیم و مجلس هم کمک کار ما است و ما همان راهی که گفتیم را ادامه می‌دهیم.

رئیس‌جمهور در پیش‌بینی خود از رای مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: امیدوارم مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای اعتماد بدهد. ما انکار نمی‌کنیم که بی‌عیب هستیم، بلکه ما هم دارای عیب هستیم، اما اگر با هم باشیم می‌توانیم خیلی از موانع را از پیش رو برداریم، اما اگر با اختلاف جلو برویم، قوی هم باشیم مشکل پیدا می‌کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شوری اسلامی نیز بیان کرد: تعامل مجلس و دولت که ان شاءالله همین طور تداوم پیدا کند، شبیه دوران دفاع مقدس است؛ یعنی همان فرهنگ جهادی بدون تشریفات است. تا الان که تشریفات بین دولت و مجلس حذف بوده است و امیدوارم در چهار سال آینده همینگونه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
هر نماینده با کابینه تو مخالف باشد خودش را کنار زده از مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
قاتل دختران خردسال در انگلیس، یک شهروند آفریقایی تبار متولد انگلیس از خانواده‌ای مسیحی بوده است، نه یک مسلمان مهاجر. ولی انگلیسی‌های خبیث در رسانه‌های خود برای اجرای پروژه اسلام هراسی بدون اینکه اصل ماجرا روشن شده باشد، گفتند یک نوجوان مسلمان سه دختر کوچولو را با ضربات چاقو به قتل رسانده و همین باعث شد انگلیسی‌های مخالف مهاجرین علیه مسلمانان تظاهرات کردند و چندین مسجد را به آتش کشیدند. عده زیادی ازمسلمانان نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
در این مدتی که از ترور اسماعیل هنیه در ایران توسط رژیم صهیونیستی می‌گذرد و ایران تهدید به پاسخ کرده خودصهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند رفتن به رستوران‌ها در اسرائیل از ترس حمله ایران ۱۳ درصد کم شده؛ نشستن در کافه‌ها ۱۲ درصد پایین آمده و خرید مواد غذایی ۲۰ درصد افزایش یافته است. این نشان می‌دهد تهدیدات ایران بر جامعه اسرائیل تأثیر گذاشته و آرامش صهیونیست‌ها را به هم ریخته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
پس از معرفی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، واکنش‌های گوناگونی در فضای مجازی و حقیقی شکل گرفت. اما آنچه برجسته‌تر بود، این بود که رویکرد وفاق ملی آقای رئیس‌جمهور به مذاق اپوزیسیون و رسانه‌های معاند خوش نیامد و با عناوین گوناگون حاشیه‌سازی کردند. از جمله شبه‌رسانه bbc که عکسی از دکتر پزشکیان را کار کرده که دندانش افتاده و با یک تیتر کنایه‌ای عنوان کرده است: «کابینه پیشنهادی پزشکیان چه کسی را راضی کرد؟» از قدیم گفته‌اند خوشا باغی که شغال ازش قهر بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
برخی اظهارات طیف رادیکال جریان مدعی اصلاحات نشان می‌دهد، کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان خیلی هم باب میل‌شان نیست و انتظارشان برآورده نشده است ولی با توجه به رویکرد ضعیف دولت‌های مربوط به جریان اصلاحات به ویژه در دهه نود، اقدام خردورزانه این است که جریان اصلاحات و دیگر جریان‌های کشور، به آقای پزشکیان کمک کنند تا بتواند عملکرد مثبتی را از خودش ثبت کند. چراکه در این صورت از طرفی احیای امید در عموم جامعه بیش از پیش شکل می‌گیرد و از طرفی دیگر می‌تواند بازسازی جریان اصلاحات نیز قوت بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
آمریکا با پرونده‌سازی‌های عجیب‌وغریب در دادگاه‌های مختلف از پول‌های بلوکه‌شده ایران غرامت برمی‌دارد. حال ایران هم برای تمام جنایت‌های آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد تا امروز دادگاه‌هایی برگزار می‌کند اما برای گرفتن غرامت، پول بلوکه‌شده‌ای از این کشور ندارد. کارشناسان معتقدند ایران می‌تواند این غرامت را از محل توقیف نفتکش‌های متخلف در خلیج‌فارس تامین کند.
Iran (Islamic Republic of)
تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.
۲۰:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که هنوز هم متأسفانه تکلیف پرداخت تفاوت افزایش بن خوار بار و سایر رفاهیات از فروردین ماه سال 1401 تاکنون برای بازنشستگان شرکت مخابرات معلوم و روشن نشده است چرا؟
تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.
امروز سه شنبه 30 مرداد ماه سال 1403 است که متأسفانه هنوز هم تکلیف تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال 1401 تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
دولت سیزدهم متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور فقط سکوت کرده است.
آخرین اخبار