امیرمهدی سعیدی نوا در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل ولادیسلاو پوکوتیلو از اوکراین به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از عصر امروز در شهر امان کشور اردن در حال برگزاری است.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر زید ناقوج از اردن را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر صفر و ضربه فنی آرسنی کایسین از مولداوی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۱ فیاض بک اشیرمیرزایف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سعیدی نوا در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد نارک گریگوریان از ارمنستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل ولادیسلاو پوکوتیلو از اوکراین به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
خدا قوت نوجوان ایرانی در پناه خدا همیشه پیروز وسلامت باشی ،مبارک خودش وهمه مردم ایران ،تا باد چنین بادا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
باید اداره کل ورزش وجوانان واداره ورزش وتربیت بدنی و فدراسیون های ورزشی و فدراسیون ورزشی فوتبال اولا از همه ورزشکارها حمایت کنه هم از لحاظ امکانات وتجهیزات ورزشی هم حمایت پولی ومالی وسرمایه اب وحقوق وپاداش وعیدی وغیره خلاصه یک ورزشکار که در مسابقات ورزشی شرکت میکنه با یک انگیزه وعلاقه زیاد حضور پیدا کنه وکسب مدال های رنگارنگـ داشته باشد از مدال برنز تا مدال نقره ومدال طلا و لوح تقدیر ورفتن یک ورزشکار روی سکوی قهرمانی بعد از نتایج درخشان وخوب در مسابقات گوناگون ورزشی در رشته های گوناگون ورزشی الان المپیک ورزشی پاریس فرانسه به پایان رسید تمام شد اما در المپیک ورزشی باید طوری برنامه ریزی بشود در همه رشته های ورزشی از کشور ما ورزشکار داشته باشیم اره خوب میدانیم اماده کردن این همه ورزشکار در همه رشته ورزشی برای المپیک ومسابقات ورزشی کار سخت ودشواری است کاملا درسته اما اینده ورزش ما زمانی به پیشرفت میرسه ترقی پیدا میکنه که از کشور ما در همه رشته های ورزشی در المپیک های ورزشی بعدی حضور داشته باشیم وکسب مدال داشته باشیم پس باید از همین الان شروع کنید برنامه ریزی دقیق هماهنگی ها وغیره خواستن توانستن است در ضمن بودجه و پول وسرمایه کافی هم هست حمایت دولت از ورزش حرفه ای هم هست .
آخرین اخبار