مراسم تکریم و معارفه وزرای کشور دولت‌های سیزدهم و چهاردهم با حضور رئیس‌جمهور در محل وزارت کشور برگزار شد.

مراسم تکریم احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم و معارفه اسکندر مؤمنی وزیر کشور دولت چهاردهم با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛ در این مراسم معاونان وزرا و استانداران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم احمدی وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به پزشکیان در خصوص انتخاب اسکندر مؤمنی تبریک گفت و از تمام استانداران خود که در طول دوران انتخابات زحمت کشیدند و دوره بسیار فعالی را پشت سر گذاشتند تشکر کرد و در موقعیت بسیار حساس و خطیر کنونی کشور آرزوی توفیق برای دولت چهاردهم کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود به وفاق ملی که پزشکیان از آن بسیار سخن می‌گوید، پرداخت و گفت: این شعار بسیار ارزشمند بوده و ریشه در اسلام دارد.

پس از صحبت‌های وحیدی نماهنگی از فعالیت‌های شبانه‌روزی وزیر کشور از جمله؛ سفر‌های استاتی، دیدار با خانواده شهدا و اقدامات برای حجاب و عفاف و… به نمایش گذاشته شد.

در ادامه این مراسم نیز اسکندر مؤمنی وزیر کشور اظهار کرد: امروز کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش، وفاق و همبستگی ملی نیاز دارد. فرمانداران، استانداران بهترین نقش را در این زمینه دارند. اصلی‌ترین اولویت ما حفظ کرامت در همه امور است.

وی به نامه امام علی (ع) به مالک پرداخت و گفت: ستون دین، وحدت است؛ افزایش همبستگی و اعتماد مردم به کارگزاران نظام زمینه افزایش مشارکت خواهد بود. استانداران نباید لحظه‌ای از خدمت رسانی غافل شوند و مردم هم باید احساس امنیت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
منصور
۱۴:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
ما اون موقع که میرفتیم مدرسه / اکثرا کسی را مبصر میکردن که سال قبل رفوزه شده بود و از همه گردن کلفتر باشه
Germany
بمانی
۱۳:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
سلام
ما کارگران عسلویه دل خوش کرده بودیم به اضافه حقوق شهید رئیسی که وقتی پزشکیان آمد دستور به توقف داد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
امیدواریم دراین دولت ووزارت جناب مومنی اتباع بیگانه به ویژه اتباع افغان مجاز وغیر مجاز همگی کرامت مندانه وبرای همیشه به کشورشان برگردانده شوند
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۳:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
در انتخاب استانداران و فرمانداران باید دقت شود تا جائی که نیاز نباشد عوض نشود استانداران باید فراجناحی باشند چون سرکارشان مستقیما با مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
آقای پزشکیان چه شد همسان سازی فرهنگیان بازنشسته گرسنه ی خانه به دوش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
مسئولان از خواب مرگ بیدار شوند هم اکنون مملکت در حال انفجار است ناامنی و بی قانونی بیداد مهاجران غیر ایرانی هم در این ناامنی ها دست دارند تا وضعیت از کنترل خارج نشده کاری کنید که فردا دیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
چرا همیشه وزیر کشور نظامی هست ایا دلیل خاصی داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۳:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
چون کل امنیت داخلی ومرزها به استانداران مربوط است
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۳:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
امیدواریم اقایانی که بازنشسته هستن برن از سیستم مدیریت برون
آخرین اخبار