معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: ۷ هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن در استان بوشهر واگذار شد.

اکبر پورات در جمع مردم شهرستان دیر با گرامی‌داشت آغاز هفته دولت و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: در هفته دولت ۲۰۶۹ پروژه در استان بوشهر داریم که ۱۵۲۳ پروژه افتتاح و ۵۴۶ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی پروژه‌ها را اغلب در حوزه راه، بهداشت و درمان، آب شیرین کن و نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: همچنین عملیات اجرای ۶۶ کیلومتر راه آهن بوشهر-شیراز آغاز می‌شود که تاکنون ۱۶ قطعه آن اجرایی شده است.

پورات گفت: در راستای واگذاری زمین، ۲۲۹۸ قطعه در قالب نهضت ملی مسکن و ۴۵۶۱ قطعه در قالب جوانی جمعیت در استان بوشهر واگذار شده است.

وی به کلنگ زنی و آغاز اجرای بیمارستان در شهرستان‌های کنگان و عسلویه خبر داد و افزود: در راستای افزایش تخت و تجهیزات بیمارستانی در استان بوشهر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به اقدامات صورت گرفته در شهرستان دیر پرداخت و عنوان کرد: در سه سال گذشته تنها در حوزه بندری و گمرکی معادل ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرستان دیر سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸ مدرسه ۴ کلاسه در این شهرستان در حال تکمیل است اظهار کرد: همچنین بزرگترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در دیر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید. پورات بیان کرد: تعریض مسیر بردخون به دیر در حال انجام بوده و فاز اول اسکله بردخون مراحل نهایی آن در دست انجام است و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندار شهرستان دیر و حمایت‌های نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه و امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: افتتاح جاده وفاق، واگذاری ۵۰ قطعه زمین، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی، احداث مرکز جامع سلامت شهید بردستانی، ساماندهی بندر صیادی دیر و افزایش ناوگان حمل و نقل دریایی تنها بخشی از اقدامات انجام شده در شهرستان دیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.