مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: این شرکت به طور میانگین سالیانه حدود ۱۲۰ هزارتن انواع کود‌های کشاورزی برای استان تأمین، تدارک و توزیع می‌کند.

بهروز الیاسی گفت: ۵۷۰ مورد عملیات بازدید میدانی و پیگیری از طریق کشاورزان، نحوه توزیع و کیفیت کود در استان مورد ارزیابی می‌گیرد.

او گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شرکتی است صد درصد دولتی و از زیر مجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی که وظیفه تهیه، تدارک، توزیع، حمل و نقل و فروش انواع نهاده‌های مورد نیاز کشاورزی به ویژه کود‌های کشاورزی را عهده دار است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: این شرکت دارای بزرگترین شبکه مویرگی توزیع در کشور است که نهاده مورد نیاز کشاورزان را در نزدیکترین فاصله ممکن به زمین و باغ زراعی تحویل کشاورز می‌دهد که استان همدان در این شبکه توزیع ۱۰۰ کارگزار و عامل فروش فعال در سراسر استان دارد.

او گفت: برای جلوگیری از حمل و نقل اضافی و کاهش هزینه ها، با هماهنگی‌هایی که به انجام می‌رسد ۸۰ درصد کود‌های مورد نیاز کشت‌های استان بطور مستقیم از مبادی و پتروشیمی‌های کشور به مقصد عاملان فروش در شهرستان‌ها حمل و ۲۰ درصد نیز در انبار‌های سازمانی شرکت تخلیه می‌شود تا در مواقع مورد نیاز و در زمان پیک مصرف توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.