با اجرای عملیات متعدد پلیس ، باندهای سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند.

۱۲ متهم را حین سرقت از ساختمان نیمه کاره در موقعیت مسکن مهر مشاهده و طی یک عملیات برق آسا دستگیر کردند.

وی از دستگیری باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره و اعتراف به ۷ فقره سرقت در این شهرستان هم خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرک کوهستان سمنان ، در نهایت ماموران کلانتری ۱۳ طی یک عملیات برق آسا هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عرب با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی بود، اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت بیان کرد: اعضای این باند در بازجویی‌های پلیس به ۷ فقره سرقت در شهرک کوهستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کشف ۱۳۰ کیلو پسته سرقتی و دستگیری ۵ متهم در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ و پاسگاه مهماندوست حین گشت زنی ۵ نفر متهم که در حین ارتکاب جرم و برداشت محصول پسته در باغات شهرستان بودند دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو متهمین ۱۳۰ کیلوگرم پسته را که از باغ‌های شهرستان دامغان سرقت شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری یک سارق به عنف سابقه دار تلفن همراه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شهر سمنان خبر داد.

سرهنگ محمود گیلانی گفت: با اعلام شکایت یک سرقت در بررسی‌های اولیه مشخص شد ساعات خلوت شب در یکی از پارک‌های جنوب سمنان فردی ۳۰ ساله از نوجوان ۱۴ ساله‌ای تقاضای تلفن برای برقراری تماس کرد و پس از گرفتن آن، نوجوان را با چاقو تهدید کرده و اقدام به سرقت گوشی تلفن کرده است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری شیوه‌های نوین کشف جرم ماموران پلیس آگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق شدند فرد سارق را شناسایی و در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های سمنان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد متهم تبعه خارجی و دارای سابقه سرقت، حمل مواد مخدر است، اضافه کرد موبایل مالباخته در مخفیگاه متهم کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.