بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاشم این است که بتوانم دلخوری‌های چند روز اخیر را جبران کنم و در راستای ارزش‌های حاکم بر کشور و ایران عزیز گام بردارم.

 آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در روز‌های اخیر، اظهار داشت: انتشار تصاویری از من در فضای فوتبال ایران حواشی زیادی را ایجاد کرد و به عنوان یکی از ورزشکارانی که همیشه اخلاق را در دستور کار قرار داده و با الگو پذیری از قهرمانان بزرگ کشور تلاش داشتم الگوی رفتاری خوبی برای جوانان باشم، ناخواسته درگیر حواشی شدم. در ابتدا باید از تمام مردم ایران و جامعه بزرگ فوتبال عذرخواهی کنم.

وی افزود: هیچ وقت قصد خودنمایی یا انجام رفتاری خارج از عرف را نداشتم و متاسفانه در بازی با شمس آذر قزوین به صورت ناخواسته و اتفاقی شکار رسانه‌ها شدم و این موضوع باعث شد تا روح جمعی جامعه ورزش آزرده شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: تمام تلاشم این است که با گفتار و رفتار و عملکرد خوب در آینده ضمن آنکه سربازی در خدمت ورزش ایران باشم، بتوانم دلخوری‌های چند روز اخیر را جبران کنم و در راستای ارزش‌های حاکم بر کشور و ایران عزیز گام بردارم.

سهرابیان افزود: بر خود لازم می‌دانم در ابتدا از هواداران عزیز فوتبال به خصوص هواداران دوست داشتنی استقلال عذرخواهی کرده و در ادامه از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و ارکان ورزش ایران پوزش بطلبم.

وی گفت: در راستای حاکم شدن ارزش‌های فرهنگی جامعه، به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم که در رفتار‌های هیجانی گرفتار نشده و به فرهنگ اصیل ایران اسلامی پایبند باشند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
بیت المال کجاها هدر می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
کمیته انضباطی باید اینگونه رفتار را باشدت برخورد کند ، من اگر بودم که برای ۲ سال محروم از هرگونه فعالیت ورزشی در کشور می کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
سرباز ایران؟داداش کدوم سرباز وطن مثل شما طرح میزنه!!کدوم سربازی که جونش رو برای وطنش تو مرز ها میده مثل شماست؟یا کدوم پهلونی همچین کاری کرده که شما پیروش هستی
این حرف ها رو نزن کسی باور نمیکنه.
به قول معروف آب قطعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
بهش گفتند چی بگو ، یه فوتبالیست اصلا سواد داره اینجوری حرف بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
هرکی هر کاری انجام میده چند نفر رو بدبخت میکنه
بعدش هم یه عذر خواهی ساده وزبانی انجام میده
والسلام(تشویق یا تنبیه)
Iran (Islamic Republic of)
Shadi
۰۹:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
برو بچه خودتی
فک کردی هر کاری دوس داشتی بکنی بعد بیای بگی معذرت تمومه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
وقتی چندی مفت خور به این درجه از شهرت می رسند، انتظار بیشتر از هم این دسته از افراد نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
همین که عذر خواهی کردین معلومه از کار خود پشیمان هستین. ملت ایران بزرگوار هستن و شما را انشاالله می‌بخشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
شما مقصر نیستی داداش! مقصر اون مربی و مدیر باشگاه و اون کمیته انضباطیه که اجازه میده امثال شماها دیده بشید و با کمال تاسف بشید الگوی بچه های معصوم و بی خبر از همه جا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
باشه سر تا پای پستی که گذاشتی دروغه و معلوم هیچ اعتقادی بهش نداری در ضمن وقتی می خواس یه ک اری انجام بدین ببینید تو همون کشورهای اروپایی که عشقتون و سر مشقتون هست انجام میشه یا نه یعنی عکسی تتو کردی که تو اروپا و امریکا برای ورزشکارا هم قفله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
این جمله ها گنده تر از دهنشه؛ سواد همچین فن بیانی رو نداره. اینطوری مجبور به مصاحبه ش کردن بیشتر ضد ارزش و ضد تبلیغ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
آقای سهرابیان خواهشمندیم امثال شما باید تبلیغ پهلوانان و قهرمانان جامعه همچون تختی، دایی، پوریای ولی نگریست و به هویت چندصد هزار ساله خودمون بالید از دانشمندان و فرهنگیان ادبا و فضالا و پادشاهان و در آخر به کتاب آسمانی نگریست بودن و فرهنگ غنی چندصد هزار ساله نگریست و فخر کرد و ره بی اصالتی و بی هویتی و ناکجاآباد نرفت. خوشحالم تونستین از این دام چندش آور رهایی یافته و مسیر روشنی برای جوانانی که لرزشی باشه بتونن به کمال برسند. پیروز و موفق باشید که امروز عزتی دوباره به خودمون بخشیدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
عزیز این جماعت تاریخ وفرهنگ وپهلوانی چه میفهمن چیه یه جماعت بیسواد تازه بدوران رسیده که به پول مفت رسیدن فرهنگ چه میفهمه خودت را برا این جماعت خسته نکن اب در هاون کوبیدن است
آخرین اخبار