شیخ ابراهیم زکزاکی در اظهاراتی تاکید کرد که به برکت عملیات «طوفان الاقصی» رژیم صهیونیستی در حال طی کردن مسیر زوال خود است.

به نقل از شبکه العهد عراق، شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر مسلمان نیجریه با حضور در موکب ندای الاقصی در شهر کربلا گفت: رژیم غاصب صهیونیستی متزلزل شده و در مسیر زوال قرار گرفته است.

وی گفت: زوال رژیم غاصب از عملیات طوفان الاقصی آغاز شد و به خواست خداوند متعال نابودی آن به زودی اتفاق خواهد افتاد. این یک خوش‌بینی نیست، بلکه شواهد موجود این مسئله را نشان می‌دهد.

رهبر مسلمانان نیجریه در ادامه اظهار داشت: امروز و پس از ریخته شدن این همه خون، به خواست خداوند متعال غزه پیروز خواهد شد و در پی آن فلسطین پیروز خواهد شد و ما به زودی در مسجد الاقصی نمازمان را بر جای خواهیم آورد.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حملات تجاوزکارانه به نوار غزه از ارتکاب هیچ جنایتی دریغ نکرده است و بی‌توجه به قوانین بین‌المللی کودکان، زنان، کادر درمان و خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد.

علی‌رغم این جنایات، اما پس از گذشت ۳۲۳ روز از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی حدود ۱۱ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار