مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: مجوز فعالیت ۳۵ ایستگاه صلواتی در ایام اربعین حسینی صادر شده و خدمات‌دهی به ایستگاه‌های صلواتی تا بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

محمدحسین علی‌اکبری،مدیر منطقه یک شهرداری قم  با اشاره به آماده‌باش منطقه یک برای اربعین حسینی اظهار کرد: ۱۰۵ نفر از نیرو‌های خدماتی و ناظر در دو شیفت کاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) فعالیت دارند.

وی از برپایی ستاد خدمات رسانی منطقه یک شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و افزود: ستاد خدمات رسانی به زائران در عمود ۱۰ بلوار پیامبر اعظم (ص) از روز شنبه به صورت آماده‌باش مستقر و در محدوده خروجی تونل غدیر تا عمود ۲۰ بلوار پیامبر اعظم (ص) فعالیت خواهند کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به فضای سازی شهری در سطح منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاه‌پوشی سطح منطقه از دو ماه گذشته شروع شده بود، با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، پرچم‌های فرسوده با پرچم‌های نو تعویض شدند.

علی اکبری خاطرنشان کرد: ریسه کشی تمام بلوار پیامبر اعظم (ص) و تکمیل سیاه‌پوشی محدوده ستاد خدمات رسانی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر و میادین اصلی سطح منطقه یک از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی از تأمین و استقرار ۳۰ مخزن فان در راستای رعایت مسائل زیست محیطی خبر داد و بیان کرد: ۱۲۰ کارتن پلاست و ۳۰ مخزن فان برای روز اربعین در بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده خدماتی منطقه یک شهرداری قم پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: مجوز فعالیت ۳۵ ایستگاه صلواتی در این ایام صادر شده و خدمات دهی به ایستگاه‌های صلواتی تا بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

علی اکبری با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های پیشگیری از تخلفات شهری در راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: سیستم مه‌پاش با هدف تلطیف هوا و خنک شدن مقطعی مسیر پیاده‌روی عزاداران اربعین حسینی در محدوده خدماتی منطقه یک در بلوار پیامبر اعظم (ص) اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار