حجت الاسلام علیمردادی گفت: زیارت اربعین، مختص امام حسین (ع) است تا حقایق عاشورا و اربعین در طول تاریخ ماندگار شود.

مراسم گرامیداشت اربعین حسینی با سخنرانی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با حضور جمعی از کارکنان پایور و وظیفه در قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  امان الله علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا گفت: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که صلوات و رحمت و مغفرتش را شامل حالمان کند و عمل و زندگی مان را همسو با سیره و روش ائمه اطهار(ع) قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه به همه تعهداتی که خدا به عهده انسان گذاشته باید وفادار بود، افزود: راستگویی با مردم، حیا از زشتی‌ها و حُسن خُلق داشتن نیز از جمله کار‌هایی هستند که ما را به تقرب الهی می‌رساند و ما را در راه اولیای دین قرار می‌دهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از فضیلت‌های زیارت اربعین گفت و بیان داشت: زیارت اربعین، مختص امام حسین (ع) است تا حقایق عاشورا و اربعین در طول تاریخ ماندگار شود و عالم گرفتار ضلالت نشود.

وی عالمگیری یاد و نام ائمه اطهار(ع) را خواست خدا دانست و تصریح کرد: مراسم اربعین زبانزد است و خرج کردن در راه ائمه و اهل بیت(ع) بسیار پسندیده می‌باشد چراکه این امر موجب برافراشته شدن پرچم قرآن و اسلام است و حزب خدا برجسته می‌شود و حزب ابلیس سرافکنده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار