مسوول ستاد برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی زاهدان، گفت: ۳۹ موکب برای خدمت‌رسانی به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زاهدان شرکت کردند.

محمود جوادیان‌فر گفت:  پیاده‌روی اربعین از زمان‌های دور و از سال ۶۱ هجری، با حضور حضرت زینب کبری (س) و دیگر زائران آغاز شده و همواره به عنوان یک سنت مهم دینی گرامی داشته شده است.

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، سفرها برای رسیدن به همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین در بین نجف و کربلا، به‌طور قابل توجهی تسهیل شده است.

مسوول ستاد برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی زاهدان با اشاره به برگزاری همایش همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سطح‌کشور، بیان کرد: مسؤولان باید تلاش کنند همایش جاماندگان اربعین حسینی در زاهدان که به میزان حدود سه تا پنج کیلومتر برگزار می‌شود، به بهترین شکل برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: این پیاده‌روی نمادین، فرصتی برای کسب ثواب و همراهی با شرکت کنندگان در همایش پیاده روی میلیونی اربعین حسینی است.

جوادیانفر ادامه داد: اربعین یک رویداد اسلامی بوده و مختص به شیعیان نیست، حضور اهل سنت در کنار برادران شیعه در این گونه مراسمات، نشان از وحدت و همدلی مسلمانان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.