وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد تداوم تجاوزات اسرائیل به غزه و ناکامی در دستیابی به توافق فوری و دائمی آتش‌بس، همه منطقه را در برابر خطر گسترش درگیری‌ها قرار داده است.

وزارت امور خارجه اردن نسبت به تشدید فزاینده تنش‌ها در جنوب لبنان و پیامد‌های خطرناک آن هشدار داد و افزود: این تنش‌ها مخصوصا با توجه به تداوم حملات اسرائیل به نوار غزه می‌تواند منطقه را به سمت یک جنگ فراگیر سوق دهد.

«سفیان القضات»، سخنگوی وزارت امور خارجه اردن با تاکید بر اهمیت حمایت از لبنان و امنیت، ثبات و سلامت اراضی و مردم این کشور، تاکید کرد: هم‌افزایی تلاش‌ها برای کاهش تنش و پایبندی به قطعنامه شماره ۱۷۰۱ شورای امنیت برای حفاظت از منطقه در برابر خطر یک جنگ منطقه‌ای امری ضروری است.

وی تاکید کرد: تداوم تجاوزات اسرائیل به غزه و ناکامی در دستیابی به توافق فوری و دائمی آتش‌بس، همه منطقه را در برابر خطر گسترش درگیری‌ها قرار داده است.

سخنگوی وزارت خارجه اردن همچنین بر لزوم تحرکات بین‌المللی موثر برای توقف فوری حملات به غزه و پایان دادن به این فاجعه انسانی تاکید کرد به نحوری که حفاظت از مردم فلسطین و امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد تضمین قرار دهد.

منبع: فارس

برچسب ها: اردن ، لبنان ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار به همراه انگلیس جنایتکار از سال 1359 تاکنون حامی و مروج اصلی تروریسم در منطقه و جهان است.
دولت وحشی آمریکا جنایتکار به جای حمایت ازصهیونیست ها جنایتکار به نسل‌کشی درغزه پایان دهد
دولت وحشی انگلیس جنایتکار به جای حمایت ازصهیونیست ها جنایتکار به نسل‌کشی درغزه پایان دهد
آخرین اخبار