در پی یک حمله تروریستی در بورکینافاسو ۳۴۰ نظامی و غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

گروه تروریستی هم پیمان القاعده مسئولیت حمله خونین در مرکز بورکینافاسو که بیش از ۲۰۰ کشته و ۱۴۰ زخمی برجای گذاشت را برعهده گرفت.

این حمله تروریستی در بارسالوگو در ۴۰ کیلومتری شهر استراتژیک کایا رخ داد. طی این حمله عناصر تروریستی اقدام به گشودن آتش به سوی مردم و سربازان کردند. منابع محلی از مفقود شدن چندین نظامی درپی این حمله خبر می‌دهند.

بورکینافاسو روابط خود با کشورهای غربی از جمله فرانسه را در مبارزه با گروه‌های تروریستی قطع کرده است و دولت جدید این کشور به دنبال استمداد از روسیه برای مقابله با این عناصر مسلح است.

منبع مهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
لعنت بر انگلیس و امریکای لجن که سگان تربیت شده ی خودشونو تو دل ایران کاشتن و ایران رو به ویرانه تبدیل کردن، لعنت بر وطن فروشان و خائنین به وطن و مردم
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۰:۴۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
حامیان اصلی گروه های تروریستی غرب است هر کشوری از غرب اطاعت نکند با گروه های تروریستی مواجه خواهد شد زیر بنای داعش را غرب تشکیل داده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
پیامد کار کسانی که می خواهند دیگران را با ایدیولوژی خودشان به زور خوشبخت کنند و به بهشت ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
این امریکا واسرائیل پدرسوخته ی بی همه چیزتروریست ها راهمه جاپخش کردن توایرانم‌هستن ولی به لطف ویاری خدا وباتلاش ولطف نیروهای اطلاعاتی دستگیرمیشن وگرنه ماراهم‌مثل اینا میکشتن وخدالعنت کنه حامی مالی تروریست ها عربستان کثافت وپرورش دهنده ی اونا که امریکا وکاناداو اسرائیل وانگلیس والمان هستن.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۹:۳۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
تلاش آمریکادرکشورهای مختلف به بهانه مبارزه باتروریزم محکوم به شکست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که کشورهای غربی جنایتکار از 1359 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و به رهبری آمریکا جنایتکار از همه گروه‌های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۶:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
سلام انسانم آرزوست...۱
آخرین اخبار