باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا تجربه سفر اربعین از مرز‌های مهران، خسروی، تمرچین، باشماق، شلمچه و چذابه را در قالب متن، فیلم (بدون لوگو) و تصاویر با ما به اشتراک بگذارید.

همه ساله با فرا رسیدن اربعین حسینی زائران بسیاری از مرز‌های مختلف غربی کشور عبور می‌کنند تا در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند؛ اما گاهی زائران هنگام خروج از مرز‌ها چه در این طرف مرز و چه در آن طرف مرز با مسائلی در خصوص ترابری و خدمات‌رسانی مواجه می‌شوند.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان از شما زائران دعوت می‌کند تا تجربه رفتن خود به پیاده‌روی اربعین از مرز‌های مهران، خسروی، تمرچین، باشماق، شلمچه و چذابه را از حیث خدمات، ترابری و ... در قالب متن، فیلم (بدون لوگو) و عکس با ما در میان بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا، نکات، تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

مرز مهران

مرز شلمچه

مرز خسروی

مرز چذابه

مرز تمرچین

مرز باشماق

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی امینی
۱۳:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
باسلام
من امسال از مرز باشماق وارد عراق شدم از نظر آب و هوا خیلی خوب بود ولی از نظر امکانات نسبت به مرز های دیگر کمتر بود تعدادمون خیلی کم بود وسیله نقلیه در خاک عراق کم بود یک ون بیشتر نبود آن هم فقط کاظمین می رفت برای دیگر شهرها وسیله موجود نبود .اگر وسیله رفت و آمد بیشتر شود تعداد زائرین بیشتراز این مرز عبور می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
چذابه عالی بد امکانات عالی .موکب های مجهز و پارکینگ های خوب .سرویس دهی و نظافت عالی
آخرین اخبار