معاون دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: سه نفر از عوامل ساخت و ساز غیرمجاز دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.

یاسر کریمی اظهار کرد: در پی حضور مامورین شهرداری در شب اربعین حسینی در یکی از محلات شهرکرد و ارائه تذکرات قانونی جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و شبانه، متخلفین مبادرت به سنگ‌اندازی به سوی مجریان قانون نمودند که با حضور مامورین انتظامی و کسب دستور قضایی، سه نفر از مرتکبین دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف و عملیات اجرایی ساختمانی غیرمجاز با همت عوامل شهرداری و انتظامی متوقف شد.

معاون دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: مالک ساختمان و تعدادی دیگر از متهمین که متواری شده‌اند تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سوداگران مسکن با زیاده خواهی در صدد کسب منافع نامشروع هستند و با احداث طبقات مازاد بر پروانه ساختمانی مشکلات زیادی برای مردم و مدیریت شهری ایجاد کرده اند، دادستانی در راستای پیگیری حقوق عامه برخورد قاطع با متخلفین را در دستور کار خود قرار داده است.

کریمی ادامه داد: شهروندان می‌بایست گزارشات در این زمینه را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.


بیشتر بخوانید


مجید مردانی مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد گفت: بر اساس برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های بدون پروانه و همچنین بر خلاف ضوابط فنی و شهرسازی، از در ماه گذشته ۱۲ مورد رای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد صادر و اجرا شد.

وی افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز شامل بنای مازاد و اشرافیت در و پنجره بود.

مردانی اضافه کرد: واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: با هرگونه ساخت و ساز مغایر با ضوابط و مقررات شهرسازی بطور قاطع برخورد خواهد شد.

مردانی از صاحبان املاک درخواست کرد: پیش از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف و دیوارچینی به شهرداری و واحد مربوطه مراجعه و مجوز‌های لازم را اخذ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار