معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بخش خصوصی، امسال ۵۷۳ میلیون دلار در استان بوشهر سرمایه گذاری کرد.

علی باستین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۳ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر در دولت سیزدهم ساخته شده است اضافه کرد: ۲۲.۵ کیلومتر آن در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

باستین افتتاح ۲۹.۵ کیلومتر را روستایی را از دیگر طرح‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر در هفته دولت افتتاح و با اجرایی می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌های مسکونی خبر داد و تصریح کرد: ۷۸۸ واحد مسکونی در شهر‌ها و بیش از ۲ هزار واحد در روستا‌ها تحویل مردم استان بوشهر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر واگذاری ۲ هزار قطعه زمین در حوزه جوانی جمعیت را از دیگر طرح‌های هفته دولت نام برد و گفت: ۲۷۲ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن آماده‌سازی می‌شود.

باستین افزایش تولید آب را از دیگر دستاورد‌های دولت سیزدهم برشمرد و اضافه کرد: تولید آب از ۳۹۰ هزار مترمکعب الان به ۴۳۰ هزار مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به افتتاح ۴۷ طرح سرمایه‌گذاری در استان بوشهر در هفته دولت خاطرنشان کرد: در این طرح‌ها بخش خصوصی ۱۸۰۰ میلیارد تومان و ۵۷۳ میلیون دلار اعتبار ارزی سرمایه‌گذاری کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: در هفته دولت ۳۲ طرح اقتصادی جدید در استان بوشهر عملیات اجرایی آن با ۱۱ هزار میلیارد تومان، ۱۵۹ میلیون دلار و ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.